מדדים ומחקרים

צדי צרפתי שר, אז למה הצופים רצו דווקא לאכול?

הדואט של המפיק והשופט עם אופירה אסייג ב"זמר במסכה" הפסיד לאחד המאכלים שעדיין לא הופיע כתחפושת בתוכנית | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור |  1
צדי צרפתי (צילום צילום מסך 12)
פיצה – זה היה החיפוש החם אתמול בגוגל ישראל, כך לפי הנתונים היומיים שמפרסמת החברה. הסיבה לכך היא שכל מי שנכנס לגוגל – ואפילו מי שלא נכנס אליה, אלא סתם הסתכל על ווידג'ט החיפוש בסמארטפון שלו – גילה שם במקום הלוגו של גוגל צורה של פיצה. כמובן שכשהלוגו של גוגל מוחלף בציור או אנימציה, המוני משתמשים ממהרים ללחוץ עליה ולגלות את הסיבה לכך. אתמול הסיבה לא נמסרה במפורש. במקום זאת, משתמשים הופנו למשחק חמוד בו הם יכולים לפרוש פיצות לפי דרישות של לקוחות דימיוניים באופן שמזכיר את שיטת המשחק של "פרוט נינג'ה". לפי עמודי ההסבר הפנימיים יותר של גוגל, הסיבה אינה יום הפיצה הבינלאומי (לא המצאנו את זה – זה "חג" אמיתי שיחול עוד חודשיים ויומיים), אלא ציון העובדה שבתאריך הזה ב-2017 הכריז אונסק"ו על הפיצה הנפוליטנית כחלק מהמורשת התרבותית העולמית (גם את זה לא המצאנו).
 
למקום השני הגיעה הפועל באר שבע, שניצחה אמש את הפועל חיפה, חזרה לראש הטבלה והיתה קבוצת הכדורגל היחידה בעשירייה, בעוד הפועל ירושלים בכדורסל, שניצחה קרשיאקה הטורקית 65:85, מסתפקת במקום ה-12.
הדואט של צדי צרפתי ואופירה אסייג בשיר "הזוג הזה" של מרגי בפרק של "הזמר במסכה" אמש הביא את השופט האגדי בתוכניות הכישרון המוזיקלי למקום השלישי.
אביבית בר זוהר, שחשפה סכסוך אלים מול בת הזוג לשעבר של בן זוגה, נמצאת במקום הרביעי.
במקום החמישי נמצאת הזמרת יובל דיין, שעברה ללבוש צנוע ועוררה עניין רב.
גל אוחובסקי, שנחקר אתמול במשטרה פעם נוספת בחשד לעבירות מין ושוחרר בערבות, נמצא במקום השישי.
הבהלה המתחדשת סביב וריאנט האומיקרון של נגיף הקורונה הביאה את בדיקות האנטיגן, הדרושות כעת בחזרה ללימודים אחרי חופשת חנוכה, למקום השביעי.
תאיר ראדה ז"ל במקום השמיני, לאחר שאימה, הרוצח לכאורה רומן זדורוב והשופטים ביקרו יחד בזירת הרצח ביום השנה ה-15 שלו.
יסמין מועלם, שהוציאה סינגל חדש ומתכוננת לסיבוב הופעות תוך כדי היריון, נמצאת במקום התשיעי.
ואת העשירייה סוגרת ליסה פרץ, עורכת מדור "גלריה" בעיתון הארץ, שעוזבת את העיתון שלושה וחצי חודשים לאחר התחקיר שחשף את יחסה המזעזע לעובדיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט בושה
    הדס 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הידיים של צדי והשיר של השניים בושה אמיתית אין לאופירא גבולות פשוט בהמתית ברמות צחוק של אשה ירודה נימאסה עלינו עד מתי ערוץ 12 יכניס אותה לכל תוכנית מה עדין הערוץ לא מבין שאופירא היא דבר שהציבור נימאס לנו מימנה די שחררו אותנו מהבהמה הזאת
    סגור