מדדים ומחקרים

הכישלון של ספילברג: כמה מעט הרוויח הסרט החדש שלו?

הקולנוען היהודי המוכר הוציא בסוף השבוע את הסרט החדש והיומרני שלו, המנסה לחדש את אחד הסיפורים המוכרים בעולם – אך הוא לא הצליח להמריא. לאיזה מקום הגיע בקופות הקולנוע?
מערכת ice |  2
סטיבן ספילברג (צילום WFPA Alamy Stock Photo)
סטיבן ספילברג כנראה לא ישיר וירקוד כל הדרך לבנק: הסרט החדש שלו, חידוש למחזמר האגדי "סיפור הפרוורים", אמנם התברג במקום הראשון ברשימת הסרטים המכניסים של סוף השבוע האחרון בארה"ב – אך הסכום שהכניס, 10.5 מיליון דולר בלבד. מדובר בסכום מאכזב מאוד בהתחשב בתקציב הענק של הסרט, שעמד על 100 מיליון דולר. גם במדינות אחרות הוא לא הצליח במיוחד, ורשם הכנסות של 4.4 מיליון דולר, וסה"כ 14.9 מיליון דולר בכל העולם יחד בסוף השבוע הראשון שלו – סכום מגוחך עבור ספילברג, שרגיל לפתיחות בגובה של 100 מיליון דולר ואף יותר מכך.
 
עם זאת, מדובר בפתיחה מוצלחת יחסית לשני הסרטים החדשים האחרים שעלו השבוע בקולנועים בארה"ב: דרמת הפוטבול National Champions הגיעה רק למקום ה-13 עם הכנסות של 300,000 דולר בלבד, ו"טיל אדום" רשם פחות -100,000 דולר הכנסות – אם כי הוא גם עלה בשישה בתי קולנוע בלבד, לעומת כמה אלפים לכל אחד מהסרטים האחרים ברשימה, כך שממוצע ההכנסות שלו לכל אולם בו הוקרן היה גבוה משל האחרים פי שלושה לפחות.
במקום השני ברשימת הסרטים המכניסים של השבוע בקופות בארה"ב נמצא אנקאנטו, שהניב כ-9.5 מיליון דולר, ובמצטבר 71 מיליון דולר; במקום השלישי "מכסחי השדים: החיים שאחרי", שהכניס השבוע 7.1 מיליון דולר וסה"כ עומד על הכנסות של 112 מיליון דולר; במקום הרביעי "בית גוצ'י", ש-4 מיליון דולר בסוף השבוע הזה הביאו את סך ההכנסות שלו עד כה ל-41 מיליון דולר; ובמקום החמישי "נצחיים" של מארוול, שהכניס 3.1 מיליון דולר בשלושת הימים האחרונים וסה"כ 161 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הערה
    יונה ניצן 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתווכחת עם הכותב. זכותו כמובן להבין ולחשוב, כפי שחושב. מניחה שגם מומחה גדול ממני לקולנוע. מה שעיצבן אותי היה הפגיעה בשפה העברית. אומרים בתי קולנוע ולא קולנועים. באמת שלא יודעת מי לימד אותך לשון עברית אבל הוא לא עשה את מלאכתו נאמנה. צריך כבוד לשפה
    סגור
  • 1.
    תגובה
    טל 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Go woke get broke!
    סגור