מדדים ומחקרים

ויזל משיג בלעדיות, מהפכה במשרד התחבורה וטלטלה בחדשות 13

בעלי פוקס יפיץ באמצעות ריטיילורס את מוצרי קונברס בלעדית ל-4.5 שנים, הילה קורח ותמר איש שלום מחליפות תפקידים, פרויקט נתיבי איילון יוצא לדרך, וגם: ביקושי הענק של מזרחי, דרוקר מתפוצץ ברייטינג, מחירי החשמל עולים והאזהרה של מייקרוסופט. ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  4
חברת קונברס, הראל ויזל (צילום pexels, דימה טליאנסקי)
ביקושי ענק של 3 מיליארד שקל לבנק מזרחי טפחות: הבנק החליט, למרות הסתערות המשקיעים לקחת רק 1.8 מיליארד שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל במהלך ענק: זה המותג שיפיץ בלעדית בישראל: ריטיילורס, שבשליטת קבוצת פוקס, תפיץ את מוצרי קונברס לתקופה של ארבע שנים וחצי, החל ביולי הקרוב. בנוסף, החברה תרכוש את הבעלות בחברת אנרג'ים, המייבאת ומשווקת מוצרי ספורט וציוד כושר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
מחירי החשמל יעלו דרמטית: כמה תצטרכו לשלם יותר? החשש מפני עליית מחירי החשמל מתממש ולאור עליית מחירי חומרי הגלם (הפחם) תעלה רשות החשמל את המחירים לצרכן בשיעור חד ותביא ללחץ כבר על האינפלציה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
משרד התחבורה הכריע: המהפכה בנתיבי איילון יוצאת לדרך: וועדת המכרזים של חברת נתיבי איילון הודיעה על זכייתה של  חברת הקבלן י.ד ברזאני בע"מ במכרז להשלמת המקטע הצפוני במסגרת פרויקט נתיבים מהירים בכביש החוף, בין מחלף נתניה למכון וינגייט, כאשר גברה על ההצעות של שש חברות נוספות במכרז, צפי לסיום: 2025. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אזהרה חריגה למשתמשי Windows: עדכנו מיד או שאתם בסכנה: מייקרוסופט יצאה בהתראה חריגה למשתמשים: תעדכנו מיד את מערכת Microsoft Windows 10 אחרת אתם תחת איום של קבוצת האקרים, וגם: העדכון שאתם חייבים להוריד כדי להוריד לחלוטין את הסכנה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רביב דרוקר התפוצץ: כך תחקיר יוסי כהן ניפץ שיאים: המקור השיגה את שיא הרייטינג שלה לפרק בודד עם התחקיר על ראש המוסד לשעבר והרומן החשאי שלו לכאורה, שגרף 14.8% ו-380 אלף צופים, האם העונה תשבור שיא גם ברייטינג הממוצע? לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה בחדשות 13: תמר איש שלום עוזבת את המהדורהחדשות 13 נפרדת מהמגישה תמר איש שלום לאחר 11 שנים. זו המחליפה שתמלא את מקומה ותישב לצידו של אודי סגל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ויזל איש מושחת ושקרן !!! (ל"ת)
    אסף 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמת
    רם 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויזל איש כוחני ואנוכי
    סגור
  • 2.
    תגובה
    שפוי 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רביב דרוקר הוא רכלן שהורס משפחות ופוגע בילדים שגם אם ההורים טעו עדין יש כאן ילדים קטנים שצריך לישמור עליהם. דרוקר הוא לא תחקירן ולא עיתונאי אלא שופר של הפרקליטות והיועמ"ש המושחת מנדלבליט וכמובן שי ניצן העלוב והמושחת גם יחד. לליאת בן ארי סגרו את תיק הבניה והתשובות לחקירה שלה היו אין לי מוסג 32 פעמים כמו אחרונת העבריניות.
    סגור
  • 1.
    ויזל
    אור 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיחזיר את הכסף שלקח בזמן הקורונה ישב ובכה על מר גורלו ומסתבר שהאיש עשיר כמו קורח
    סגור