מדדים ומחקרים

הונאות ענק בקריפטו: זה הסכום המטורף שנגנב ב-2021

האקרים ברחבי העולם לקחו הביתה שיא של 14 מיליארד דולר במטבעות קריפטוגרפיים בשנה החולפת, ההפסדים מפשע הקשור לקריפטו עלו ב-82% משנת 2020. גניבת מטבעות קריפטוגרפיים עלתה ב-516% משנת 2020, ל-3.2 מיליארד דולר של מטבעות קריפטוגרפיים
כפיר אדר | 
מטבעות דיגיטליים (צילום freepik)
האקרים ונוכלים ברשת לקחו הביתה שיא של 14 מיליארד דולר במטבעות קריפטוגרפיים במהלך שנת 2021, כל זאת במידה רבה הודות לעליית פלטפורמות הפיננסים המבוזרות (DeFi), על פי נתונים חדשים מחברת הניתוח של בלוקצ'יין Chainalysis.
ההפסדים מפשע הקשור לקריפטו עלו ב-79% לעומת שנה קודם לכן, מונע על ידי עלייה בגניבות והונאות. הונאה הייתה הצורה הגדולה ביותר של פשע מבוסס מטבעות קריפטוגרפיים בשנת 2021, ואחריה גניבה - מרביתה התרחשה באמצעות פריצה לעסקים של מטבעות קריפטוגרפיים.
 
חברת הניתוח אומרת ש-DeFi הוא חלק גדול מהסיפור עבור שניהם, באזהרה נוספת עבור אלה שמתעסקים בפלח המתפתח הזה של תעשיית הקריפטו. "לא סביר ש-DeFi תממש את מלוא הפוטנציאל שלה אם אותה ביזור שהופכת אותה לדינמית כל כך מאפשרת גם הונאה וגניבה נרחבת".
"DeFi הוא אחד התחומים המרגשים ביותר של מערכת האקולוגית הרחבה יותר של מטבעות קריפטוגרפיים, ומציג הזדמנויות ענק ליזמים ולמשתמשי מטבעות קריפטוגרפיים כאחד", כתבה Chainalysis בדו"ח השנתי של הפשיעה בקריפטו.
גניבת מטבעות קריפטוגרפיים עלתה ב-516% משנת 2020, ל-3.2 מיליארד דולר של מטבעות קריפטוגרפיים. מתוך סך זה, 72% מהכספים הגנובים נלקחו מפרוטוקולי DeFi. ההפסדים מהונאות טיפסו ב-82% למטבעות קריפטוגרפיים בשווי של 7.8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה