מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: איזה שיר הגיע השבוע למקום מפתיע?

שני השירים המובילים בטבלת ההשמעות השבועית ברדיו מוכיחים שיש מתכון מנצח לכיבוש העורכים המוזיקליים – אבל שיר אחר מוכיח דווקא את ההיפך
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
דואטים הם כנראה מתכון מנצח לליבם של עורכי המוזיקה בתחנות הרדיו בישראל. אחרי הדואט של שלומי שבת ורותם כהן שהוביל לפני כחודשיים, השבוע מובילים את השירים הכי מושמעים בתחנות הרדיו בארץ שני דואטים: "רעשים" של נועה קירל ואושר כהן במקום הראשון ו"מילים שקופות" של קובי אפללו ונופר סלמאן במקום השני.
 
"לך לישון" החדש של אנה זק מתברג בשבוע הראשון שלו למקום השלישי, אך הוא השיר היחיד בחמישייה שהושמע יותר בשעות הלילה מאשר ביום. במקום הרביעי "דפוק עם תעודות" של אייל גולן, ובחמישי "מקום" של חנן בן ארי.
מי שלא נמצא בחמישייה – וגם לא קרוב אליה – הוא עומר אדם, ש"קאקדילה" שלו אמנם שובר שיאים באפליקציות של יוטיוב וספוטיפיי, אך תאגיד השידור וגלגלצ מחרימים אותו, מה הוביל לכך שבתחנות הרדיו הוא זכה ל-54 השמעות בלבד וניצב רק במקום ה-14.
עם זאת, ברשימת האמנים הישראלים המושמעים ביותר עולה אדם מקום אחד למקום השלישי, אחרי אייל גולן בראשון, ומוריד את שרית חדד למקום השלישי. במקום הרביעי שלומי שבת, ובמקום החמישי עדן בן זקן – הזמרת היחידה בחמישייה שהושמעה יותר פעמים בשעות הלילה מאשר בשעות היום.
השיר הבינלאומי המושמע ביותר בישראל היה פעם נוספת הרמיקס ל"Cold Heart" של סיר אלטון ג'ון ודואה ליפה, לאחר שבשבוע שעבר נדחק למקום השלישי. אחריו "Industry Baby" של ליל נאז X וג'ק הארלו, שגם הוא זינק מהמקום השישי בשבוע שעבר, אך הוא גם היחיד בחמישייה שמושמע יותר בלילות מבימים. אדל, שבשבוע שעבר חזרה למקום הראשון עם שיר השנה, "Easy On Me", יורדת שוב למקום השלישי. "Enemy" של אימג'ן דרגונס ו-JID, מתוך פסקול הסדרה המצוירת הפופולארית של נטפליקס המבוססת על המשחק League of Legends, במקום הרביעי, ו"Bad Habits" של אד שירן נכנס ישר למקום החמישי.
דואה ליפה היא הזמרת הבינלאומית המושמעת ביותר בישראל שבוע נוסף, כאשר אחריה אד שירן ובמקום השלישי דורך אלטון ג'ון שבוע שני. דה וויקנד יורד מהמקום השני בשבוע שעבר לרביעי השבוע, ולמקום החמישי חוזר ג'סטין ביבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה