מדדים ומחקרים

סיכום המסחר בבורסה: הראל ויזל התרסק, מי איבדה 24%?

שתי חברות של איש העסקים סבלו מיום נוראי בבורסה, כאשר טרמינל איקס איבד כרבע מערכה, בעוד פוקס צנחה ב-9.41% וריטיילורס ירדה ב-7.50%, איזו חברה רשמה את העלייה הכי גבוהה היום?
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי ונתי שוחט פלש 90)
המסחר בבורסה לניירות ערך הסתיים הערב (שני) בעליות שערים נאות, כאשר מדד תל אביב 35 זינק ב-0.61% ל-1,912.78 אגורות, בעוד מדד ת"א 125 עלה ב-0.28% לשער חדש של 1,993.92 אג'.
את פסגת המניות העולות של הערב מוליכה נכסים ובניין עם 5.33% שנוספו לערכה בדרך לשער של 47,630 אג', אופקו עלתה ב-4.59% ל-1,049 אג', הפניקס רשמה עלייה של 4.52% ל-3,790 אג', הראל השקעות זינקה ב-4.36% ל-3,616 אג' וסוגרת את החמישייה הירוקה מגדל ביטוח שעלתה ב-4.29% ל-520.4 אג'.

טרמינל איקס פשוט התרסקה היום, עם איבוד מטורף של 24.34% בדרך לשער של 868.6 אג' בסך הכל, תורפז ירדה ב-9.95% לשער של 2,072 אג', פוקס ירדה ב-9.41% ל-51,000 אג', ריטיילורס של הראל ויזל איבדה 7.50% וירדה ל-7,400 אג' וסוגרת את החמישייה האדומה אלקטריאון שירדה ל-14,080 אג' בגלל איבוד של 4.54%.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה