מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: עליות בצמרת, מי עקף את באפט?

מאסק אמנם שמר על המקום הראשון למרות ירידה מזערית, אך כל הדולקים אחריו רשמו עליות יפות. גאוטם אדאני טיפס בחזרה לחמישייה הראשונה, באפט עם ירידה
מערכת ice |  2
גאוטם אדאני (צילום פורבס)
דירוג עשירי העולם על פי נתוני המגזין הכלכלי הבינלאומי "פורבס": האיש העשיר בעולם אילון מאסק, שלפי הפרסומים העדכניים צפוי להוציא לפועל את רכישת טוויטר בקיץ הקרוב, מסיים את השבוע כשהונו מוערך ב-227 מיליארד דולר, ירידה "מינורית" 710 מיליון דולר המהווה קיטון של 0.31% ביחס לשבוע שעבר.
במקום השני, בעלי קבוצת LVMH ברנאר ארנו שומר על מעמדו בסגנות האיש העשיר בעולם, כשהוא מצמצם פערים עם עלייה של 3.6 מיליארד דולר, המהווה עלייה של 2.56%. כעת הונו מוערך ב-145.2 מיליארד דולר.
המדורג השלישי אותו הדיח לפני מספר שבועות, ג'ף בזוס, סוגר גם הוא שבוע בעלייה דומה של 3.5 מיליארד דולר. כך שכעת, הונו של מייסד אמזון מוערך בכ- 138.1 מיליארד דולר. במקום הרביעי נמצא מייסד מיקרוסופט ביל גייטס עם הון של 122.6 מיליארד דולר, עלייה של 360 מיליון דולר משבוע שעבר.

במקום החמישי אנחנו מקבלים שם חדש: גאוטם אדאני,  יו"ר ומייסד קבוצת אדאני, תאגיד הודי רב-לאומי שבסיסו ב אחמדאבאד העוסק בפיתוח נמלים ופעולות שונות בהודו. הונו של אדאני עומד על 96.8 מיליארד דולר, כשהוא חווה בשבוע האחרון עלייה של 2.2 מיליארד דולר. וורן באפט אגב, שרק בשבוע שעבר היה במקום החמישי, ירד למקום השמיני עם ירידה של 767 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך המידע הזה מועיל למישהו ? (ל"ת)
    ציון ירושלים 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    דרושים
    ליטל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרושים עובדים לעבודה מהבית, לפרטים נוספים חפשו בגוגל "אתר עבודה מהבית"
    סגור