מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: רומן אברמוביץ' שוב בעלייה

המיליארדר הרוסי ישראלי מתחיל להתייצב אחרי שבועות של ירידה עם כשהוא מבוסס במקום הרביעי, אדלסון ירדה למקום ה-56 בעולם ומה חדש אצל האחים עופר?
מערכת ice |  1
רומן אברמוביץ' (צילום יוטיוב/ BBC News)
דירוג עשירי ישראל על פי מגזין פורבס: האישה הישראלית העשירה ביותר, בעלי העיתון ישראל היום מרים אדלסון, ירדה בשוויה השבוע בכ-9 מיליון דולר, כשהיא שבוע שני ברציפות מחוץ לרשימת 50 העשירים בעולם (מקום 56), עם שווי של 25.4 מיליארד דולר.
במקום השני אייל עופר, לו הון של כ- 13.8 מיליארד דולר. הונו המוערך רשם השבוע ירידה קטנה יותר משבוע שעבר, של 40 מיליון דולר (0.29% ביחס לשבוע שעבר). זהו שבוע שני ברציפות שעופר חווה ירידה במדד עשירי העולם, ואחרי שירד בחמישה מקומות בשבוע שעבר, כעת הוא יורד שניים נוספים למקום ה-130. 
מיד אחריו במקום השלישי, האח הצעיר לבית משפחת עופר, עידן אשר סוגר את השבוע כשהוא מדורג במקום ה-200 בעולם, עם הון מוערך בכ-9.5 מיליארד דולר, ירידה של 65 מיליון ביחס לשבוע שעבר.
במקום הרביעי, האוליגרך רומן אברמוביץ' אשר מחזיק בתעודה זהות כחולה, שאחרי תקופה ארוכה של ירידה, חווה השבוע עלייה כשהונו מוערך בכ-9.1 מיליארד דולר. בכך, טיפס בדירוג של המגזין הכלכלי למקום ה-212 במדד עשירי העולם - עלייה של שבע מקומות בהשוואה לדירוג בשבוע שעבר. 
את הרשימה סוגרים צמד האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג, שחולקים יחד את האחזקות בחברה בת ה-18 - משחקים כמו Fishdom ו-Gardscapes. שניהם נותרו יציבים גם השבוע עם הון מוערך בכ-8.1 מיליארד דולר לכל אחד מהם והם מאיישים יחד את המקום ה-246 בעולם, עלייה של כ-9 מקומות בדירוג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעשירי ישראלאבל לא נתנו לו להיכנס לארץ בתחילת המלחמה
    ישראלי יהודי 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכמי חלם והזויים. נגררו אחרי כל האירופיים הצבועים- פוטין רצח עשרות אלפים בסוריה ועכשיו שזה לידם הם מתנקמים בכל מה שקשור לרוסיה נתניהו ובנט- שני אהבלים שהרסו את הקשרים עם פולין וגם עם אוקראינה
    סגור