מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: אדלסון יצאה מ-50 הראשונים בעולם

בעלי העיתון ישראל היום עדיין בראש דירוג הישראלים, אך ירדה בשוויה בכ-723 מיליון דולר ויצאה מ-50 הראשונים בדירוג העולמי. האחים בוכמן נשארים יציבים ומה מצבם של האחים עופר?
מערכת ice |  1
מרים אדלסון (צילום יונתן זינדל פלאש90)
דירוג עשירי ישראל על פי מגזין פורבס: האישה הישראלית העשירה ביותר, בעלי העיתון ישראל היום מרים אדלסון, ירדה בשוויה השבוע בכ-723 מיליון דולר, מה שמוציא אותה מ-50 הראשונים בעולם, עם שווי של 25.1 מיליארד דולר.
במקום השני אייל עופר, לו הון של כ- 14 מיליארד דולר. הונו המוערך רשם השבוע ירידה גדולה יותר משבוע שעבר, של 107 מיליון דולר (0.76% ביחס לשבוע שעבר). בניגוד לעלייה של חמש מקומות בשבוע שעבר, כעת חווה עופר ירידה של 6 מקומות בדירוג העולמי, בו הוא ניצב במקום ה-128.
מיד אחריו במקום השלישי, האח הצעיר לבית משפחת עופר, עידן אשר סוגר את השבוע כשהוא מודרג במקום בין 189 האנשים העשירים בעולם, עם הון מוערך בכ-9.7 מיליארד דולר, ירידה של 71 מיליון ביחס לשבוע שעבר.
במקום הרביעי, האוליגרך רומן אברמוביץ' אשר מחזיק בתעודה זהות כחולה, ששמר השבוע על יציבות, עם ירידה קלה כשהונו מוערך בכ-8.8 מיליארד דולר. בכך, טיפס בדירוג של המגזין הכלכלי למקום ה-213 במדד עשירי העולם - עלייה של שבע מקומות בהשוואה לדירוג בשבוע שעבר. 
את הרשימה סוגרים צמד האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג, שחולקים יחד את האחזקות בחברה בת ה-18 - משחקים כמו Fishdom ו-Gardscapes. שניהם נותרו יציבים גם השבוע עם הון מוערך בכ-8.1 מיליארד דולר לכל אחד מהם והם מאיישים יחד את המקום ה-240 בעולם, עלייה של כ-9 מקומות בדירוג. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרים אדלסון
    יהודה ר. 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לאלמנה, שבעלה עשה הון מהרס משפחות בהימורים. אגב, אם נתניהו לא היה חושש מהדתיים, הוא היה מאפשר לו לפתוח סניפים כאן.
    סגור