ויראלי

ישראל תבחר שיר מנצח לאירוויזיון? כל הפרטים לקראת ההחלטה

יואב צפיר, טמירה ירדני וסיון יאנג מ"טדי הפקות" שהפיקו את "הכוכב הבא" בקשת 13, יקחו חלק בוועדה, כיו"ר הוועדה ישמש עפרי גופר, ועוד שורה של כוכבים עם ניסיון עתיר בעולם המוזיקה. דורון מדלי לא הגיש שיר
מערכת ice |  1
עדן גולן (צילום פייסבוק/ הכוכב הבא)
נציגה כבר יש, עדן גולן, אבל כעת שהמועד האחרון להגשת השיר עמו היא תייצג את ישראל באירוויזיון 2024 במאלמו, שבדיה, חברי הוועדה החלו להאזין לשירים שהתקבלו כבר אתמול לקראת הבחירה ב'סוס המנצח' כך על פי פרסום במאקו של גיל משעלי.
בין היתר, דווח כי יואב צפיר, טמירה ירדני וסיון יאנג מ"טדי הפקות" שהפיקו את "הכוכב הבא" בקשת 13, יקחו חלק בוועדה, כיו"ר הוועדה ישמש עפרי גופר, ועוד שורה של כוכבים עם ניסיון עתיר בעולם המוזיקה.

במאקו פורסם כי עשרות יוצרים הגישו שירים לוועדה במטרה לזכות בכבוד להיות השיר הישראלי, כולל אופיר כהן שאמון על להיטים כמו "עם ישראל חי", "לצאת מדיכאון", יובל מעיין שכתב את "מי זאת" וכותבים נוספים. מי שבלט בחסרונו היה דורון מדלי, מי שהביא למדינה זכייה עם טוי של נטע ברזילי ב-2018.
חברי הוועדה ממשיכים להאזין לשירים סביב השעון כדי להגיע להחלטה מהירה, ועד מחר ייבחר השיר שיטוס לשבדיה עם גולן. אם תתקבל החלטה פה אחד, על פי מאקו, ההחלטה עשויה להיות אפילו בשעות הקרובות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשת 13??
    א 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכול בינוני
    סגור