ויראלי

ינון מגל הגיב לפרסום של העיתונאי על בנט: "תראו איזה קטע"

העיתונאי ינון מגל פרסם ציוץ בטוויטר לשעבר, בו מתייחס על לקיחת האחריות של נפתלי בנט עם קישור לכתבה מוואלה, וכתב על הנושא: "בנט ולפיד לא חיסלו את סינוואר כי ידעו שזה יפרק להם את הקואליציה עם עבאס"

מערכת ice |  6
ינון מגל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אמש (חמישי), פרסם איש התקשורת ינון מגל ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר ציוץ בו מתייחס לפרסום של העיתונאי נדב אייל, על האפשרויות לחיסול מנהיג חמאס יחיא סינוואר, בזמן ממשלתו של בנט: "תראו איזה קטע נדב איל פרסם, שבנט לא חיסל את סינוואר כפי שהמליצו שב''כ בתחילת מאי 22', סביב נאום הגרזנים של סינוואר והפיגוע באלעד".
מגל המשיך בנושא וקישר את נפתלי בנט: "'כי גנץ וצה''ל התנגדו', 'אבל בנט עצמו, בראיון לוואלה בתחילת המלחמה רמז על מבצע לחיסול סינוואר שלא בוצע כי 'הממשלה נפלה' בסוף יוני".
עוד הוסיף מגל: "אני אומר לכם שבנט ולפיד לא חיסלו את סינוואר כי ידעו שזה יפרק להם את הקואליציה עם עבאס". עוד הדגיש העיתונאי המוכר: "זה דובר, והיה על השולחן. מתי מעט ידעו. זה כמובן לא מופיע בשום פרוטוקול. אבל זה ודאי. סגור, חתום ונצור". ובכך סיים את ציוצו.
כזכור, מגל הוסיף לציוץ קישור לכתבה של "וואלה" כשכותרתה היא "ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט: גם אני נושא באחריות". כשהכתבה מתייחסת ללקיחת האחריות של בנט בזמנו הקצר שבו כיהן כראש ממשלת ישראל.
 
בנט שירת כראש ממשלה במשך 12 חודשים בלבד, אבל כן רמז בכתבה שבזמנו הקצר היה יכול לעשות שינוי שהיה משנה את התמונה מקצה לקצה, אבל לא הספיק כי ממשלתו נפלה. כמו כן, בנט עדיין לוקח אחריות על נושא המזומנים.
לאחר מכן צייץ מגל את התגובה שקיבל מלשכת בנט: "מלשכת רה״מ לשעבר בנט נמסר: ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט קיבל את כל ההחלטות הבטחוניות במהלך כהונתו במנותק לחלוטין משיקולים פוליטיים. כל פרסום אחר, לרבות הפרסום של ינון מגל, אינו נכון. כשהדברים ייחקרו ויפורסמו, יתברר ברבים שהתמונה הפוכה ממה שתואר על ידי מגל".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל ממסר מלך. מגל זרק שטות ואנחנו עונים
    ציוני גהה 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לכל שטות של עגל אנחנו צריכים להתייחס. פעם היו אומרים :אמר ונשאר בחיים.. לענות לאידיוט שם אותך באותה רמה
    סגור
  • 4.
    ביבי אמר לבנט לא לקלקל הרבה
    מ 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כנראה שבנט ולפיד בזמן הקצר שלהם קירבו שואה,,ביבי העביר להם את הממשלה אז ואמר אל תקלקלו הרבה כדי שיהיה קל לתקן ומה שהם הביאו עלינו זה חורבן,,אף אחד לא מדבר כי השמאל שולט בתקשורת
    סגור
  • 3.
    אכן כתם אפל בביוגרפיה של בנט
    אחיתופל 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על זה שהכניס את יינון מגל לכנסת
    סגור
  • 2.
    וביבי מה עשה 15 שנים ?ביבי הראש ביבי האשם
    יהודיה גאה וליברלית 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ביבי חיזק את החמאס ונצן לסינוואר ולהניה מאות מיליוני גולרים במזומן.אף מנע את הלחץ הכלכלי של תנועת הכספים לימאס. שרק מחנק כספי היה מפרק אותם...אבל ביבי שמר על סינוואר ועל מנהיגי החנאס כ שאנשי הבטחון הציעו לו לחסלם..מי שמר על סינוואר ?? ביבי ביבי הראש ביבי האשם
    סגור
  • גנץ ראש המימד החמישי. גנץ אשם! (ל"ת)
    מסביר פנים 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    וה' של מגל מה עשה?
    מנחם 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הציעו לו לחסל את סינאוור כמה פעמים אבל סירב.,.. מעניין יהיה לשמוע את התירוצים שלו אחרי המלחמה, תנו לי לנחש... אוסלו,ברק,אני אחראי אבל לא אשם...
    סגור