ויראלי

ארז טל וישראל קטורזה מתאחדים למען מטרה חשובה

ארז טל וישראל קטורזה, שצפויים בקרוב לחזור ולהגיש את תוכניתם המשותפת, פתחו את הבוקר בביקור אצל חיילים המאושפזים במחלקות השיקום בבית החולים תל השומר
רוני שיינר |  2
ארז טל וישראל קטורזה (צילום אינסטגרם)
ארז טל וישראל קטורזה, שצפויים בקרוב לחזור ולהגיש את תוכניתם המשותפת בקשת 12, נפגשו הבוקר בכניסה לבית החולים תל השומר. השניים, יחד עם הקונדיטור מיקי שמו, ביקרו חיילים במחלקת השיקום, שוחחו עימם, האזינו לסיפורים האישיים וחילקו לחיילים המאושפזים במחלקות עוגות.  
ארז שיתף: "במקום הזה עושים ניסים. פגשנו חיילים קטועי ידיים ורגליים והם אלה שעודדו אותנו. ד"ר ארן ברזל, מנהל מחלקת השיקום האורתופדי בשיבא, הצוותים שלו והמחלקות מסביב גורמים לניסים לקרות. יש תקווה". 
קטורזה הוסיף בסטורי משלו: "שרק נהייה ראויים להם". 
 
ארז טל ומיקי שמו במחלקת השיקום (צילום מסך, אינסטגרם)
מאז תחילת המלחמה, ארז טל מגיש יחד עם אברי גלעד את התוכנית "יחד ננצח". לאחרונה פורסם כי השניים צפויים להפריד כוחות. טל יחזור להגיש עם קטורזה את תוכניתם "זה לא אולפן שישי", וגלעד יגיש לצדו של יאיר שרקי. 
 
היום כאמור נפגשו טל וקטורזה, במסגרת יוזמה פרטית של שניהם. נזכיר, כי בנו הבכור של קטורזה, ליעד, התגייס לצה"ל בחודש דצמבר האחרון. קטורזה, שליווה את בנו יחד עם שאר בני המשפחה, שיתף תמונה מלשכת הגיוס וכתב: "בן שלי, מתגייס לצבא הכי טוב בעולם". 
מוקדם יותר הבוקר, פרסם ראש הממשלה לשעבר, נפטלי בנט, תמונה שצולמה גם היא באגף השיקום בשיבא. "כשהולכים ברחוב עם הילדים שלכם ורואים נכה צה"ל, גשו אליו ותגידו לו תודה", כתב בנט. "במלחמה בעזה הרבה לוחמים שלנו נפצעו פציעות קשות, רבים מהם איבדו רגל או יד. זו תופעה חדשה שלא ראינו בהיקף כזה ב-50 השנים האחרונות". 
בנט המשיך: "אנחנו עוטפים אותם באהבה, וחשוב לחנך את ילדינו ואת עצמנו להוקיר תודה ענקית לא רק למשפחות השכולות אלא גם לפצועי צה"ל, שיחיו עם הפציעה כל חייהם. נאהב ונוקיר עכשיו ולתמיד". 

נפטלי בנט באגף השיקום בשיבא (צילום מסך, אינסטגרם)
מחלקות השיקום של בית החולים שיבא תל השומר זכו לשם "חוזרים לחיים". מתחילת המלחמה, עברו במחלקות האלה אזרחים, חיילים ושוטרים רבים, שהפכו לפגועי גפיים או עם נכויות שונות בדרגות כאלה ואחרות. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ארז. וקטורזה
    דבורה מור 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום זכיתם במצווה. שבוע טוב ומבורך
    סגור
  • 1.
    אני מאוד מחבבת אותם. שמחה שהם חוזרים להגיש יחדיו (ל"ת)
    אתי 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור