ויראלי

כוכב תוכנית "ארץ נהדרת" מקדיש שיר לסינוואר: "שתישרף צעיר לנצח"

אלי פיניש, כוכב תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", החליט לבדר את לוחמי שיריון בדרך יצירתית במיוחד על ידי הקדשת השיר "שתישאר צעיר לנצח" ליחיא סינוואר. אלי פיניש: "שיריון ביקשו שיר לסינוואר"
מערכת ice |  4
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
הקומיקאי וכוכב תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", אלי פיניש, מרבה להביע את תמיכתו בלוחמי צה"ל אשר פועלים להגנת המולדת בימים קשים אלו. בחשבון הטיקטוק שלו, פרסם הקומיקאי המוכר סרטון בו הוא שר ללוחמי שריון את השיר המפורסם של הזמר רמי קלינשטיין "שתישאר צעיר לנצח" רק בגרסה מיוחדת שאותה הקדיש ליחיא סינוואר. 
בסרטון המדובר שהעלה פיניש לרשת החברתית "טיקטוק", ציין כוכב ארץ נהדרת בפני עוקביו: "שריון ביקשו שיר לסינוואר". השיר "שתישאר צעיר לנצח" ידוע כשיר חיובי הכולל לא מעט ברכות מרגשות, אך פיניש החליט לבדר את לוחמי שריון, ערך טוויסט בשיר המדובר ואיחל לא מעט תרחישים שליליים עבור יחיא סינוואר. 
בין היתר שר פיניש בפני לוחמי שריון: "את השיר הזה אנחנו מקדישים לחבר טוב שלנו, יחיא סינוואר. שתישרף צעיר לנצח. שתעקוץ אותך צרעה, שתטבע עם הסירה, שידרוס אותך קרנף, שתיחנק מסוף של פאף. שתתחתן עם עכברה, שחמתך תהיה חולדה, שתישרף צעיר לנצח". 
 
@eli_finish

שיריון ביקשו שיר לסינוואר לחן: רמי קליינשטיין

♬ צליל מקורי - אלי פיניש
כזכור, בחודש נובמבר האחרון, דווח כי כוכב תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", אלי פיניש הופקד לחקות את כוכב הרשת הכושל של חמאס, שניסה להעלות את המורל בימי המלחמה הראשונים ושימש כזכור "כוכב ראשי" במקבץ סרטוני הסברה שקריים שלאחר מתקפת התגובה של ישראל גילם פצוע, רופא, מת, לוחם ועיתונאי.
בעקבות החיקוי המדובר ששותף ברשתות החברתיות, נחשף כוכב הרשת לחיקוי ובעקבות כך הוא שיתף את הפוסט חיקוי של פיניש באינסטגרם, בכדי להשבית את חשבון האינסטגרם של פיניש בטענה להתחזות ולפגיעה מכוונת.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה שמותר לשמאל אסור לימין.
    אנדר וויגין 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המבין יבין והטיפש ינחש. איזו צביעות.
    סגור
  • 2.
    אמן (ל"ת)
    אי 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    זה מותר?
    אח 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ושישרף לכם הכפר אסור?
    סגור
  • אידיוט. (ל"ת)
    ח.. 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור