ויראלי

אילנית לוי בווידוי מטריד: "מתכננת דרכי מילוט, תקיפה ודריסה"

כשהיא תקועה בפפקים, סיפרה לוי לעוקביה: "אני מתכננת דרכי מילוט, תקיפה, דריסה לכל מקרה שלא יקרה, זה מה שאני מדמיינת בכבישים כבר חצי שנה ומאיזה צד אני דורסת ואיך אני לא קופאת מפחד"
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
אחרי שחוותה רגעי חרדה קשים בשבת האחרונה כמו רוב תושבי המדינה בעקבות מתקפת הטילים מאיראן, היא הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה אילנית לוי, שהעלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא שיתפה ברגעי החרדה הקשים שעוברים עליה. אבל אמש [שני] היא שיתפה בעוד מקרה שקרה לה.
כשהיא תקועה בפפקים, סיפרה לוי לעוקביה: "אני מתכננת דרכי מילוט, תקיפה, דריסה לכל מקרה שלא יקרה, זה מה שאני מדמיינת בכבישים כבר חצי שנה ומאיזה צד אני דורסת ואיך אני לא קופאת מפחד". 
 
היא המשיכה במה שקרה לה לאחר מכן: "ואז אני מסתכלת במראה האחורית ומה שאני רואה זה פרונט של משאית עם כיתוב בולט גדול ושחור, לוי משה קבלנים. לעולם ועד מאחוריי אבא שלי, המגן שלי לנצח".
רק ביום ראשון היא כתבה: "הרעש של המטוסים, רעידות בגוף. התחילו המטוסים שלנו. והחרדה מה איתה? אני מסדרת כדי להוריד את החרדה, מארגנת. עכשיו צריך להמתין לראות מה יקרה בשתיים בלילה?".
בסטורי נוסף ששיתפה אילנית לוי מהמיטה שלה אמרה: "לילה לבן, לילה לבן. אלירז נרדם והערתי אותו. מה לעשות? הערתי אותו. למה מה קרה שאני אהיה פה בדפיקות לב לבד? לא". בהמשך, העלתה סטורי בו היא מצלמת את בתה המשותפת עם אייל גולן, אלין גולן, וכתבה: "זאת הפעם השלישית שהיא הולכת וחוזרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה