ויראלי

בני גנץ נואם ושובר את הרשת: "לך הביתה בני, אתה לא נחוץ"

יו''ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ נאם היום והציב אולטימטום לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. אחרי נאומו של גנץ, להרבה היה מה להגיד. מהראפר הצל ועד לעוד מאות בטוויטר, אספנו את המיטב

מערכת ice |  1
בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
היום (שבת), יו''ר המחנה הממלכתי, בני גנץ מסר הצהרה לתקשורת המתעסקת ביום שאחרי ברצועת עזה, במתיחות בצפון ובסוגיית חוק הגיוס.
בהצהרתו הוא הציב אולטימטום בפני ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אני מביט בעינייך הערב ואני אומר לך, הבחירה בידיך. הגיעה שעת ההכרעה, עם ישראל מתבונן בך. עליך לבחור בין ציונות לבין ציניות".
 
עוד נתן הפוליטיקאי המוכר גנץ לנתניהו שישה יעדים אותם הוא דרש לאשר עד תחילת יוני: "1. להשיב הביתה את החטופים. 2. למוטט את שלטון חמאס. 3. להקים מנהלת אמריקנית-אירופית-ערבית-פלסטינית שתנהל אזרחית את הרצועה. 4. להשיב לתושבי הצפון את בתיהם ולשקם את הנגב המערבי. 5. לקדם נורמליזציה עם סעודיה. 6. לאמץ מתווה שירות שיביא שכל הישראלים לשרתו את המדינה ויתרמו למאמץ הלאומי".  
 
מי שלא אהב את הנאום הוא מגיש הרדיו שי גולדשטיין שצייץ ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר: " כרגיל בני גנץ בערמת קלישאות חסרות תכלית. לא אומר שום דבר ברור. שום דבר בהיר. סתם תוקף ומאיים ומבטיח שהוא יתקן וינצח. הוא, שהוא אחד מאבירי הקונספציה של שישה באוקטובר. יאללה לך הביתה בני. הרי לא צריך אותך באמת. הממשלה תמשיך להתקיים בלעדייך. אתה לא באמת נחוץ, ביי".
 
גם הראפר המוכר הצל, לא יכל להישאר אדיש ופרסם בעמוד האינסטגרם שלו צילום מסך טלוויזיה מהנאום של בני גנץ, בו הצל החליף את הפנים של גנץ בפנים של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן בפוטושופ וגם תיקן בסטרייפ: "הצהרת השר ג'ו ביידן". הצל כתב: "הנה פוקי, תיקנתי לך".
 

בנוסף, כמו הצל, גם העיתונאי יניר קוזין החליט לצחוק עם נאומו של גנץ בדרך יצירתית. קוזיץ הקדיש ליו''ר המחנה הממלכתי וכתב: "את השיר הבא של הביטלס אני מעוניין להקדיש לשר בני גנץ. הוא נקרא 'Hold Me Tight', או בעברית 'החזיקו אותי חזק'".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך הביתה אתה רק מזיק (ל"ת)
    שילך 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור