ויראלי

נטלי דדון קוטפת קמפיין חדש | פרסום ראשון

נטלי דדון מעוררת סערות באופן תמידי ברשתות. כעת היא קוטפת קמפיין חדש ונוצץ, שמתאים בדיוק למידותיה. מה הקמפיין החדש שקטפה? 
צוף צימרינג | 
נטלי דדון (צילום שירן פרץ)
הדוגמנית, משפיענית והיזמית נטלי דדון קוטפת קמפיין חדש. ל-ice נודע בפרסום ראשון את הקמפיין החדש שדדון קוטפת לכיסה. דדון, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של "ברונפמן פאות". 
הבוקר (שלישי), במלון ענבל בירושלים, התקיימו צילומי קמפיין הקיץ של ברונפמן פאות, בבעלות חיה ברונפמן.
הקמפיין מתמקד במוצר החדש של המותג, ה־Hair Bun: תוספת שיער קומפקטית קוקס שמתלבשת בקלות על השיער. המוצר מתמקד בתוספת קוקוס טבעי לשיער, המעניק מראה מלא, מעוצב ושובב, ללא צורך בפן או ביקור במספרה.
המוצר פותח בתקופת הקורונה מתוך צורך בפתרונות מהירים, נגישים ואונליין לנשים שלא ויתרו על הסטייל גם כשסלוני היופי היו סגורים. מאז הפך ה־Hair Bun ללהיט בקרב נשים שמחפשות פתרון יומיומי אלגנטי, במיוחד בקיץ הישראלי.
הצילומים כללו לוקים מגוונים, שילובים עם מטפחות ואקססוריז עכשוויים – והציגו כיצד אפשר ליצור מראה מטופח ומלא תוך שניות. דדון, מוסיפה לקמפיין טאצ’ אופנתי ועדכני, שמחבר בין עולמות האופנה, הדת והיומיום, ומבסס את ה־Hair Bun כפריט חובה בארון של כל אישה.
לדברי חיה ברונפמן: "ה־Hair Bun נולד מתוך שאלה פשוטה: איך עוזרים לאישה להיראות טוב, גם כשהיא לחוצה בזמן, בלי תקציב, ובלי לגשת לסלון? חיפשנו פתרון שהוא גם אסתטי, גם נגיש וגם קל לשימוש – ופיצחנו את זה. ברגע שראינו את התגובות – ידענו שזו מהפכה אמיתית. זה להיות עם ולהרגיש בלי!".
קרדיט: שירן פרץ

קרדיט: שירן פרץ
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה