ויראלי

אבתיסאם מראענה מתנצלת על ההתבטאויות הקשות, האם זה מגיע בעקבות ניסיון ההדחה?

אחרי הדרישה מועדת הבחירות לפסול אותה אביתיסאם מראענה מתנצלת: "זה היה סטטוס עלוב, אין לי מילים". עוד אמרה כי אם זה היה תלוי בה כיום היא כלל לא הייתה מפרסמת שום דבר
ארנולד נטייב |  11
מפלגת העבודה (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
אחרי הדרישה מוועדת הבחירות לפסול אותה, מספר 7 במפלגת העבודה, אבתיסאם מראענה מתנצלת היום (שבת), בעקבות הפוסטים כנגד יום הזיכרון: "זה היה סטטוס עלוב, אין לי מילים". עוד אמרה כי אם זה היה תלוי בה כיום היא כלל לא הייתה מפרסמת שום דבר: "זה סטטוס ישן מאוד ועלוב". 
כזכור,  מראענה ביקרה את החלטת עיריית תל אביב להאיר את בניין העירייה בצבעי דגלי לבנון כל עוד אינה מאירה אותו בצבעי דגלי פלסטין, על הנער הפלסטיני שנהרג בעימותים עם כוחות הביטחון בשומרון כתבה: "כולה בן 14 שחלם, שיצא להפגין על זכותו הבסיסית להגן על אדמתו ועל חירותו". בנוסף, מראענה תמכה בשביתת הרעב של פעיל הג'יהאד האסלאמי ואף בעבר פרשה ממפלגת מרצ לאחר שלא גינתה את מבצע עופרת יצוקה בעזה.
עוד התבטאה כנגד עמידה בצפירה ביום הזכירון: "לא עמדתי בצפירה, הייתי בנהיגה בזמן שכל המדינה כמעט עמדה דום. אני החלטתי להמשיך לנסוע, ואלה היו 2 דקות מופלאות בזמן הצפירה".  וגם התבטאה מספר פעמים בנושא השואה, כאשר באחד הפוסטים שלה כתבה: "איך השואה השפיעה על על חיי המין של ניצולות שואה?". 
יו''ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי אמרה בראיון ל-Ice על ניסיונות ההדחה: "נכון שהיו לה אמירות שאני לא מגבה אותן, והן אמירות שהן קשות גם עבורי, אבל היא אמרה את זה לפני עשר שנים ויותר, כאדם פרטי ובכל מקרה אין בהן שום כפירה במדינת ישראל ושום הסתה – אבל אף אחד לא מקשיב, כי זה משרת את נתניהו מבחינה פוליטית ולכן הוא לא מהסס כרגיל, לבוא עם הנבוט".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    "איך השואה השפיעה על חיי המין של ניצולות השואה"??????
    אוראור 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו לי: יש יותר נמוך מזה? לכתוב כזאת כותרת?לא רק שהזונה המכוערת האנטישמית כתבה על זה מאמר - היא גם חשבה על כותרת צינית ואכזרית - אתם מבינים? מעניין שבשמאל נאלמו דום: פתאום זו לא זילות השואה - פתאום זה לא ביזוי הקורבנות - צביעות שכזאת! למה כבר מצפים מקופה פמינאצית - ומנחשה פמינאצית כמו מיכאלי - אה? פשוט הזוי.
    סגור
  • 10.
    העבודה / האבודה
    אזרח 02/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא תומכת טרור ללא ספק- אלה הפנים החדשות של העבודה
    סגור
  • 9.
    מרב תדעי מי הוא סבך
    דנה 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הסבא של מרב מיכאלי - ד״ר ישראל רודולף קסטנר היה שליח של מפא״י (מפלגת העבודה) לאירופה בתקופת השואה . עשה עסקה עם הצורר אדולף אייכמן להצלת 1,684 בני משפחה , מקורבים , ומשפחות עשירות (רכבת המיוחסים) , תמורת שליחת כל 700,000 (שבע מאות אלף) יהודי הונגריה למחנה אושוויץ - להשמדה . הורשע במחוזי , אבל זוכה בעליון שכבר אז היה שמאלני . הוא נירצח ע״י השב״כ (שהיה בשליטת מפא״י) כדי שלא יגלה בערעור לעליון (משפט קסטנר) את דבר ״שליחותו״ (ואז כמובן הימין הואשם ברצח) . - האימא , אוהדת הפועל ת״א בכדורגל (בכוונה) , לא מסכימה שבאצטדיון יניפו את דגל ישראל מאחוריה . - היא עצמה , מדברת בלשון נקבה בצורה מגוחכת , והכי חמור - היא רוצה שילדים שיולדו לאחרים , יהיו בשליטת המדינה שתגדל אותם , כי ההורים (הטבעיים/ביולוגיים) לא מספיק אחראיים !!! אז מי יבחר בה כמו סבא שהלך וחגג עם אייכמן והיא עם שונאי ישראל הפיינה משפוחה
    סגור
  • 8.
    אז דיברה מה שחושבת באמת, עכשיו מדבר האינטרס
    ע 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפא"י, המערך, העבודה - מתו. נשאר השם ללא תוכן
    סגור
  • 7.
    יותר חשוב מה היא לא אומרת
    טל 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מרעאנה, גם היום, לא אומרת שהיא מכירה במדינת ישראל כמדינה יהודית. לא בכדי מצאה מרעאנה את מקומה במפלגת העבודה של היום, מפלגה פוסט ציונית אנטי לאומית יהודית. בכירי העבר של מפלגת העבודה נחשבים היום לימנים קיצוניים במונחים של נבחרי העבודה של היום. בן גוריון, שרת, אשכול, גולדה ורבין מתהפכים בקרבם כשהם רואים למה הפכה מפלגתם
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    איזה "יופי" השמאל הכשיר אותה.המטרה מקדשת את האמצעים (ל"ת)
    צבועי השמאל 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    מסע הריהיבליטתיה שלה בערוץ 12 לקידום מרב מיכאלי (ל"ת)
    תקשורת פוליטית 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    כשאמרתי שונא אנשים לא התכוונתי במובן השלילי של העניין. (ל"ת)
    המוזר 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    לא מאמינה לה. אפילו לא במילה. היא כל חייה יוצאת נגד
    גילי 02/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המדינה. נגדנו .כל התקשורת שראיתי אותה בריאיונות . שתלך ...ברור שברגע שתהיה היא יחד עם המטורללת הראשית שם היא תמריד נגד המדינה ותחליף בהתנהלות נגד המדינה כמה מחברי בלד ושאר הערבים שעזבו .
    סגור
  • 2.
    פשיטת רגל של מיפלגת העבודה (ל"ת)
    יעל 02/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    מיכאלי "לא מגבה". פשששש... איזו ביקורת נוקבת ועוצמתית
    אלון חמיצר 02/2021/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מתוך הקורס "איך להרים מפלגה ולהורסה תוך פחות משבועיים".
    סגור