ויראלי

צפו: צוקרברג חוגג עצמאות ושובר את הרשת

מייסד פייסבוק חגג את ארבעה ביולי בסרטון בו הוא נראה גולש באוויר מעל אגם עם דגל ארה"ב. הסרטון צבר מיליוני צפיות תוך שעות, אבל רוב המגיבים לא פירגנו
מערכת ice |  1
מארק צוקרברג (צילום בלומברג pixbay)
"4 ביולי שמח!" - אלו המלים היחידות שבחר מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, לכתוב בפוסט ששיתף אתמול ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, לרגל יום העצמאות האמריקאי. בסרטון המצורף לפוסט, נראה המיליארדר גולש על גלשן חשמלי מעל אגם כלשהוא, כאשר בידו מתנפנף דגל ארה"ב. 

כמו כל דבר שצוקרברג עושה, הסרטון הפך לוויראלי תוך רגעים, זכה לאלפי שיתופים ותגובות, וצבר יותר מ-5.5 מיליון צפיות בפייסבוק וכמיליון ורבע צפיות באינסטגרם תוך 9 שעות. 
עם זאת, התגובות לא כל כך מפרגנות. כמה מהגולשים הסתפקו באמירות נוסח "זה חומר חלומי לממים". אחרים טענו שמדובר ברובוט, או אפילו ב"דיפ פייק" - כלומר סרטון של אדם אחר שבו נשתלו פניו של צוקרברג. בהתחשב באיכות הצילום המוזרה מאוד של הסרטון, זה בהחלט ייתכן - מה גם שהגוף בסרטון נראה שרירי בהרבה מזה של מנכ"ל פייסבוק. מגיבים רבים לא נתנו את ליבם לשאלה האם מדובר בסרטון אמתי או לא, אלא לכך שצוקרברג חוגג את יום העצמאות האמריקאי בזמן שהחברה שלו "הורסת את המדינה". נציין כי הטענות הללו מגיעות משני הצדדים של המפה הפוליטית, כאשר מימין מאשימים אותו בקידום אג'נדה קומוניסטית, ומשמאל מאשימים אותו כי הרשתות החברתיות שלו נותנות תפוצה מוגזמת ל"פייק ניוז" מימין שגורם לכאורה לשסע חברתי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהודי
    רוברט 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא נולד יהודי אבל חוץ מזה אין לו לב יהודי וגם לא מבין מה זה להיות יהודי . אני לא מתכוון שיהיה דתי רק שלא יתכחש ליהדותו ויפגע באחים שלו במקום לעזור להם , הוא לא צריך להתערב בפוליטיקה כי הוא לא גר כאן ואין לו זכות להתערב אבל סימפטיה לאחים שלך הוא חייב .
    סגור