ויראלי

אהוד ברק יעשן קנאביס עם הקומיקאי? "אולי בקרוב"

השחקן והקומיקאי תומר שרון נשאל עם מי הוא היה רוצה לשבת לעשן שאכטה וענה אהוד ברק "עם או בלי קשר לחברת הירוק שלו", יו"ר "אינטרקיור" הדהים את שרון בתגובה לפוסט
מערכת ice | 
אהוד ברק (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
השחקן והקומיקאי תומר שרון העלה פוסט ביום ראשון האחרון שבו הוא חושף כי הוא נשאל עם מי הוא היה מעוניין לעשן קנאביס, שרון הדהים את הקהל שלו כשכתב כי הוא מעוניין שזה יהיה ראש הממשלה לשעבר ומי שמשמש כיו"ר חברת הקנאביס "אינטרקיור", אהוד ברק שדאג להגיב לקומיקאי. 
כאמור, תומר שרון כתב בפוסט בפייסבוק: "נתקלתי בשאלה מהסוג המעצבן. 'עם מי היית רוצה לעשן שאכטה? כל אדם, חי או מת'. ואחרי הברורים-מאליהם כמו נינה סימון או ריצ'ארד פריור, בחרתי במישהו חי. בא לי להתמסטל עם אהוד ברק. נראה לי שזה יהיה אדיר. משהו אצלו, עם או בלי קשר לעסקי הירוק שלו, גורם לי לחשוב שזו תהיה ישיבה לדורות".
 
ברק השיב בתגובה לשרון שבה כתב לו שזה יכול לקרות בקרוב: "תומר שלום, תודה על ההזמנה המפתיעה. על פי כל הסימנים, הממשלה הולכת בכיוון הסדרה של משק הקנאביס. אז אולי בקרוב נוכל לשבת יחד עם החברים שהגיבו לפוסט שלך, כמו בקנדה, ולהנות מקנאביס חוקי. איש איש (נשיפותיו) ושאיפותיו. עד אז - וכדי ש'צוות הצלה' לא יכניסו את 'פגע רע' לכלא, אתה מוזמן אליי לכוסית מיץ תפוחים וקוקיז". 
שרון הנרגש השיב לברק: "מכובדי, עשית לי את השבוע. אכן, יש לקוות שזה מה שיקרה. בינתיים, כש'עוגיות' בשדה הסמנטי הזה הוא מונח רב משמעי, אז עוגיות ומיץ נשמע נפלא". 
שרון המשיך ובתגובה נוספת ניסה להימנע ממבוכה אפשרית שבה המגיבים יגיבו נגד ראש הממשלה לשעבר ועל הדרך תהה על תשובתו של ברק: "א. גם מי שבא לו לטנף את הקשקושים הרגילים פה נגד המגיב המכובד שיתאפק הפעם. תעריכו את ההומור. ב. אתם חושבים שהוא באמת מתכוון שאבוא אליו?"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה