ויראלי

חיים אתגר נגד ראשי הערים: "מי שישלם לאמנים, שיתפטר"

בעקבות הפרסומים על הדרישות של עומר אדם ובכלל של אמני ישראל ליום העצמאות, מגיש 'יצאת צדיק' מעביר מסר חד: "עם כל הכבוד להופעות האלה, ראש עיר שמוציא רבע מיליון שקל עבור הופעה אחת של 45 דקות ביום העצמאות, צריך להתפטר כי הוא לא מתאים להיות ראש עיר, נקודה"
מערכת ice | 
חיים אתגר ונטע ברזילי (צילום יחצ קשת 12 ורשת 13)
לאור ההודעות של עיריות בת ים ואור יהודה כי לא יסכימו לשלם לעומר אדם כ-300 אלף שקל עבור הופעה אחת ביום העצמאות הקרוב, פורסם מה התעריפים של אומני ישראל והדרישות שלהם מהעיריות כדי לספק הופעה של 45 דקות ביום העצמאות הקרוב. חיים אתגר, מגיש 'יצאת צדיק', זועם על ראשי הערים ולא על האמנים.
אתגר פתח ואמר: "שימו לב לרשימה הזו, אלו הסכומים שאמנים דורשים עבור הופעה אחת בבמה מרכזית באחת מערי ישראל ביום העצמאות הקרוב, שימו לב לסכומים המטורפים. עומר אדם מבקש כרבע מיליון שקלים עבור הופעה אחת, עדן חסון 200 אלף שקלים עבור הופעה אחת ומשה פרץ 180 אלף שקלים עבור הופעה אחת ביום העצמאות הקרוב".
"אין בליבי על האמנים, הם יכולים לדרוש ולבקש מה שהם רוצים, אבל ראש עיר שמעז לשלם סכומים כאלה עבור הופעה אחת ביום העצמאות, צריך לתלות את הנעליים ולהתפטר. אני לא מבין, אין לכם ראשי הערים דברים אחרים יותר חשובים לעשות עם הכסף, עם כל הכבוד להופעות האלה? אין זקנים, ניצולי שואה, עריריים שאין להם איפה לגור שזקוקים לכסף הזה שאתם מבזבזים אותו?".
 
לסיום אמר מגיש 'יצאת צדיק' בתקיפות: "עם כל הכבוד להופעות האלה, ראש עיר שמוציא רבע מיליון שקל עבור הופעה אחת של 45 דקות ביום העצמאות, צריך להתפטר כי הוא לא מתאים להיות ראש עיר, נקודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה