ויראלי

קמפיין חדש: משפיעני רשת יעלו סטורי על השואה

הערב, ערב יום השואה, יעלה קמפיין דיגיטלי עם שורת משפיעני רשת ויוצרי תוכן שנפגשו במשך השנתיים האחרונות עם ניצולי שואה ותיעדו את המפגשים. התוכן יעלה לסטורי שלהם באינסטגרם ותביא לחשיפה גבוהה. המשתתפים יעניקו חשיפה משמעותית לסיפורי הגבורה בעבר, ולמצוקות של הניצולים כיום
מערכת ice | 
מעלים זיכרון (צילום מעלים זיכרון)
החל מהערב, ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, שורת משפיענים ויוצרי תוכן שנפגשו עם ניצולי שואה יעלו את תיעוד המפגשים לסטורי שלהם באינסטגרם, כחלק ממיזם "מעלים זיכרון" - פרויקט מיוחד בהובלת חברת Meta בישראל וארגון לתת. יוצרי התוכן ינגישו את עדויות ניצולי השואה לבני הנוער, במטרה לשמר את זיכרון השואה ולהעלות את המודעות לכך שרבים מהניצולים חיים חיי דלות ועוני ומתנהלים במחסור יומיומי של מזון ותרופות.
המפגשים יעלו את המודעות לחשיבות זיכרון השואה ויעודדו את העוקבים לתמוך בניצולי השואה. 
 

הקמפיין עולה בפעם השנייה והפעם הוא יוצא לדרך בהשתתפות עשרות משפיענים ויוצרי תוכן שהגיעו למפגשים אינטימיים עם ניצולי שואה ברחבי הארץ במהלך השנתיים האחרונות.

בין המשתתפים: אקי אבני, מעיין אדם, קים אור אזולאי, נטע אלחימיסטר, ליאל אלי, אור אלקיים, קובי אפללו, אגם בוחבוט, קורין גדעון, יעל גולדמן, גלגלצ, עידו גרינברג – מיסמס, רוני דלומי, עומר דרור, הצינור, מאיה ורטהיימר, גל זהבי, שיר זוארץ, אנה זק, עומר חזן, רותם כהן, לירן כוהנר, אלה לי להב, אורי לייזרוביץ', גיא לרר, שגב משה, הדר מרקס, ריף נאמן, ערן סויסה, דניאל עמית, שר פיטנס, פרוגי, משה פרץ, עמית פרקש, נועה קירל, קווין רובין, נועה רוזין, לירן רוסו – סטטיק, ריי שגב, רז שכניק, יעל שלביה, בן אל תבורי ונעה תשבי. 



הנכסים הדיגיטליים של המשתתפים, אחריהם עוקבים במצטבר מיליוני צעירים, יחברו את הקהל לסיפוריהם של ניצולי השואה, ויעזרו להם להשמיע את קולם במציאות של דור הולך ונעלם.

בנוסף, במהלך יום הזיכרון לשואה ולגבורה יוקרנו קטעי ה-Stories על גבי המסך הדיגיטלי של חברת ברעם, שממוקם על קיר עזריאלי תל אביב בצומת קפלן העמוסה – צומת בה עוברים כחצי מיליון אנשים מדי יום.
 
"מעלים זיכרון" שואף לתווך ולהנגיש לקהל הרחב את עדויות הניצולים לבני הנוער, על מנת לגשר על הפער הבין-דורי ולהבטיח את שימור הזיכרון הקולקטיבי בקרב הדור הצעיר, בדרך שרלוונטית לו ומדברת אליו.

במסגרת הפרויקט, יוצרי התוכן והאמנים המובילים בישראל הגיעו לסדרת מפגשים אינטימיים עם ניצולי השואה על סיפור גבורתם בזמן המלחמה ועל חייהם כיום.

הידוענים, אשר תיעדו את המפגשים דרך הטלפון הנייד שלהם, יארחו את ניצולי השואה בשורת קטעי Stories אותנטיים שיעלו לחשבונות האינסטגרם שלהם בערב יום השואה – וישודרו בפרופיל שלהם במהלך יום השואה. כך, המשתתפים יעניקו חשיפה משמעותית לסיפורי הגבורה בעבר, ולמצוקות כיום, באופן שמדבר בשפה של הדור הצעיר ומשתמש בפלטפורמות בהן הוא נמצא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה