ויראלי

אברי גלעד עצר מאזין: "אני מתעב את האמירה הזאת"

מגיש הרדיו, אברי גלעד, קטע היום מאזין שסיפר על חלל צה"ל שהכיר, וזאת לאחר שהזכיר את האמירה "אלוהים לוקח רק את הטובים", שכן לדבריו זה עלול לגרום למחשבות לאלו החיים
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
לקראת ערב יום הזיכרון, התייחס המגיש והשדרן, אברי גלעד, לנושאי היום, והעלה מאזינים שסיפרו על חללים שהכירו. גלעד אף סיפר כי היה לו חבר קרוב שעם השנים הקשר התנתק אולי בגלל "מעמדו" כביכול של גלעד שעלה, ולאחר מותו, הצטער המגיש על ניתוק הקשר ביניהם.
גלעד העלה בתכניתו "השיח" בגלי צה"ל את אחד המאזינים שסיפר על דמות שהכיר שמתה במהלך מבצע צבאי, ואותו מאזין הוסיף כי "אלוהים לוקח רק את הטובים". על כך, עצר אותו המגיש ואמר כי הוא מתעב את האמירה הזאת.
 
לדבריו, מלבד כך שאולי אינה נכונה, יש בכך גם כדי לגרום לאלו "שאינם נלקחו" לחשוב מחשבות, ורמז אולי על כוונות להתאבד. גלעד אף הוסיף כי שמע גם בפודקאסט של שולי רנד, שכאשר זה האחרון שמע את המשפט הזה, הוא עשה ככל יכולתו כדי להיות רשע.
 
כזכור, אתמול התקיימה התכנית האחרונה של אברי גלעד ברשת 13, מדד ישראל, שירדה מהמסכים לאחר נתוני רייטינג חלשים. גלעד עצמו חשף כי לא בטוח שיחזור ואולי אפילו יתחיל בקריירה בה הוא מעוניין - להיות מורה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה