ויראלי

נטלי דדון: "תעירו אותי מהסיוט הזה. בא לי להקיא"

רגע אחרי שנתפסו המחבלים, תיעוד של אחד מהם מעשן סיגריה כשהוא כנוע לכוחות הביטחון מעורר זעם ברשתות החברתיות. חיים אתגר: "מתפנן על סיגריה"
מערכת ice |  14
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
בשעות האחרונות החלו לזרום תמונות מרגע הלכידה של צמד המחבלים שעומדים מאחורי הפיגוע שארע במוצאי יום העצמאות בעיר אלעד. אחד הרגעים שתועד ומעורר זעם רב ברשתות החברתיות הוא תיעוד של אחד המחבלים אחרי לכידתו, כשהוא מעשן סיגריה ראשונה.
בעקבות כך התגובות הנרעשות ברשת התחילו לזרום, ומגישת הכל כלול סיון כהן-סבן שיתפה את הרגע בסטורי שלה וכתבה, "מקבל סיגריה וגם עוד כמה דברים בכלא הישראלי: השכלה גבוהה, ביקורי משפחות ואוכל טוב. ואם לא די בכך המשפחות שלהם יקבלו קצבה חודשית מפנקת מהרשות הפלסטינית. אז ככה נלחמים בטרור ומייצרים הרתעה".
 
חיים אתגר לא נותר אדיש גם הוא לתמונה שנפוצה וכתב, "הרוצחים מאלעד נתפסו כשהם בחיים. בחיים, צריך להדגיש. לפני שדנים בתנאי המאסר שלהם, הביטו בתמונה הזו שצולמה, על פי הדיווחים, זמן קצר אחרי שנלכדו. הרוצח עם סיגריה בפה. לא פחות מזה. אני יכול לחשוב על התנהגות קצת יותר קשוחה שרוצח נתעב זכאי לה, אבל במקום זה הוא מתפנן על סיגריה. שליו ורגוע. אוי לנו. אם זה המצב למה שהמחבלים יפחדו? אין מה שירתיע אותם".
 

הדוגמנית נטלי דדון הביעה אף היא את כעסה על הסיטואציה וכתבה, "אני הוזה?! סיגריה הוא מקבל?! סיגריה?! אדם שפתח גולגלות של יהודים עם גרזן? שרצח אבות לעיניי ילדיהם? תעירו אותי מהסיוט הזה!!! עם שלא לומד מטעויות- יאללה שלנו! רוצחים מקבלים מחסה אוכל, תואר ומענקים עד שיחליטו לעשות חילופים. לא לומדים! הם מקבלים סיגריה וליהודים תולשים את דגל ישראל מהידיים?! עכשיו תנסו לדמיין את המשפחות ההרוסות יושבות בבית וצופות בתמונה הזאת - בא לי להקיא! 'המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים'".
 
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    אוי כמה טיפשים כל הסלב סוג ז...ן
    לילי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיגריה ניתנה לו על מנת להוציא ממנו מידע כמה שיותר מהר וכך עושים גם בחדרי חקירות.. הסביר את זה בכיר בשב"כ, אז תפסיקו לברבר ולקשקש בשביל לקבל עוד כותרת
    סגור
  • 10.
    פושעי מלחמה נאצים
    בובי 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גברת דדון……. תלמדי היסטוריה מה שעשו 2 הרוצחים האלו זה כאיין וכאפס לעומת משתפיי הפעולה עם הנאצים באוקראינה…ילדים קטנים נערים סבתות וסבים ומשפחות שלמות שלי ושלך ושל כל העם שלנו נשחטו לא רק בסכין וגרזן גם בגזים בכדורים ואפילו נקברו חיים…. ולא ראיתי שאת מגנה את האוקראינים שעד היום לא מגנים את מה שעשו כמשתפים של הנאצים שחיסלו מליון וחצי יהודים רק באוקראינה. יש עדיין כיכרות באוקראינה על שמות של נאצים גיבורים. קודם כל תתנצלי על נסיעתך לאוקראינה…. ועל הביקורת שהעברת…. מי שאין לו עבר אז אין לו עתיד…… מציע לך לקרוא אפילו בגוגל ״ שואת יהודי אוקראינה״ ואחכ תחשבי האם לטוס לשם… האם לבקר שם….. יהודים יקרים יודעים להתפלל יש ה׳ בשמים
    סגור
  • 9.
    מדינה הזויה
    כרמלה 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נטלי את כל כך צודקת לא רק שרציתי להקיא בכיתי מעצבים
    סגור
  • 8.
    פשוט וקל
    קובי 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוך הבא לגן עדן למחבלים .למה לא נישה להם בדיוק כמו שהם עושים אצלם
    סגור
  • 7.
    מי שרוצה חיים טובים שייצא מהפייסבוק (ל"ת)
    אפי 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    סיגריה +
    שריף 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין מה להתרגש בכלא הוא יקבל פינוקים גדולים מזה . תפנו בבקשה לפוץ גנץ את קומפני שמורידים הנחיות . אחד מחוקרי השב״כ טען שזה עוזר לחקירה …. כחוקר לשעבר במשטרת ישראל אשמח ללמד אותך כמה דברים שעוזרים יותר ! ! ! איזה פוצים מקיפים את המערכות הבטחוניות אצלנו ,
    סגור
  • 5.
    לכל הגאונים והמומחים
    Johnny depp 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפני שאתם מבקרים את כוחות הבטחון לכו ללמוד בשטח איך זה עובד ומה הם תרגילי חקירה כדי להוציא מידע מעציר ברגע קריטי הגברת דדון וכל המלעיזים שבתגובות כאן , שבטוח לא היו בחיים במעצר חשודים עוד מעזים להעביר ביקורת על כן או לא סיגריה מהמשרד הממוזג שלהם חאלס אכלתם את הראש
    סגור
  • אתה עוד רוצה לחקור אותו?
    הצבא הכי חזק בעולם?! 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה כבר יעזור לך? לגלות שיש עוד מיליון איש כמוהו שחושבים אותו דבר איך לרצוח יהודים? מה מי נתן לו הוראה? מה יש לחקור בדיוק? המעשה כבר נעשה עכשיו לתת לו חתיכת עונש מוות! לצערי ההנחיות בצבא שלנו לא תמיד מציאותיות והגיוניות עם כל המודיעין שלנו והסייבר בסוף פורצים לראש המוסד לטלפון! עם כל הצבא הענק שיש לנו ועדיין עושים לך פה קרקס במדינה ואתה לא יודע מי הבא בתור למות פה!? אני לא מזלזל בצבא ובמודיעין שעושים עבודה טובה מאוד אבל הסוף ידוע מראש לצערי שלמחבלים לא עושים כלום חוץ מלבזבז כסף למדינה אוכל ושתייה ובסוף ההורים שלו נהנים מביטוח לאומי! כבר אין פה ציונות אמיתית! שהייתי בצבא שמו אותי לשמור בחברון כמו דחליל שאין לו שום זכות לעשות משהו במקרה של אירוע. לא הייתי לוחם וגם לא רציתי ליהיות אחרי שראיתי איך מזלזלים בחיי אדם נותנים להם לעמוד כמו בול עץ באיזורים הכי מסוכנים בלי אפשרות להגיב מקסימום תתקשר לחמל חחחח זה צבא זה!? האמת כואבת אבל זאת האמת לך תהרוג מחבל ונראה לאן תגיע חבר! זאת לא מדינה יהודית תשכח מזה!
    סגור
  • 4.
    הזיה. חלום רע.
    דב 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוב גול עצמי. סיגריה ומים.. היו צריכים לקצוץ להם את האצבעות בשתי הידיים ואחר כל לדפוק להם כדור במרכז המצח. הם מגיעים לביצוע הפיגועים מלאים בסמים, רוצחים אנשים כשהם אחוזי אמוק, ואחר כך הם לא זוכרים מה הם עשו. סיגריה.. כמה דפוקים אנחנו יכולים להיות?
    סגור
  • 3.
    מחבל
    אילן 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת סיגרה למחבל איפה הבעיטה לפרצוף?
    סגור
  • 2.
    להעיר צריך
    משה 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נטלי כדי להעיר אותך צריך לישון לידך ובזה אני באמת לא מעוניין אישה דוחה
    סגור
  • תתעורר אתה!
    מושוניקו 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה אתה חושב שאתה נמצא במלדיבים?? אתה בארץ ישראל חבר פה לחיות זה לזכות בלוטו בכל המובנים! לאנשים כבר נמאס ממילים יפות מהצבא המפואר ומהרמטכלים עם מיליוני המדליות מה תגיד למשפחות ההרוגים - לפחות יש לנו את הצבא הכי חזק בעולם!??? זה כבר לא עובד 70 שנה אין פה ביטחון ואין שקט ואין פה כלום בתור חייל אתה לא מגן על שום דבר רק כיסוי תחת! תסכל על רוסיה ואוקראינה אלו צבאות! אולי בלי טכנולוגיה אבל יש ערכים!! יש לנו פצצות אטום אבל כל שיני וחמישי יש לנו פיגועים פה חחח אתה מבין מושוניקו!
    סגור
  • 1.
    את לא קולטת המדינה עושה את הפיגועים
    יהודי 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה שהם עשוזה אור ירוק לערבים לרצוח יהודים
    סגור
  • שואה
    משב 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השב"כ אומר שזה לצורכי חכירה ולא היה צריך לצלם את זה. לדעתי השב"כ טועה לצורכי חכירה היה צריך לתת לו גרזן בראש ולצלם שכולם יראו כל העולם
    סגור