ויראלי

יבגני זרובינסקי נגד ניצן הורוביץ: "אצל ערבים אין הומואים?"

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי העלה ציוץ בטוויטר בו הוא תהה: מדוע שר הבריאות ניצן הורוביץ בחר להחליף את תמונת הנושא של משרד הבריאות לדגל הגאווה, כאות הוקרה למצעד הגאווה החל היום בירושלים, אך לא עשה את ההחלפה בדף של משרד הבריאות במגזר הערבי? 
מערכת ice |  1
יבגני זרובינסקי
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי העלה היום (חמישי) ציוץ בטוויטר בו הוא תהה, רטורית: מדוע שר הבריאות ניצן הורוביץ בחר להחליף את תמונת הנושא של משרד הבריאות לדגל הגאווה, כאות הוקרה למצעד הגאווה החל היום בירושלים, אך לא עשה את ההחלפה בדף של משרד הבריאות במגזר הערבי? 
התהייה של אושיית הרשת הביאה גם רבים אחרים לתהות (ומיד לענות לעצמם) מדוע הורוביץ בחר שלא "לפתוח חזית" מול המגזר הערבי אך בחר לנכס לעצמו משרד ממשלתי כמו משרד בריאות כדי לקדם אג'נדה אישית שלו.
והרי אם מדובר באג'נדה אישית מתבקשת, מדוע היא מופנית רק כלפי המגזר היהודי? מדוע מול המגזר הערבי בחר הורוביץ לעצור ולא ללכת רחוק מדי?
 


היום, בעיצומו של יום הגאווה, פרסם חנניה בן שמעון, דובר נוער הבית היהודי לשעבר, פוסט יציאה מהארון. חנניה הוא בנו של אריק בן שמעון, יועץ התקשורת והדובר של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. כזכור, סמוטריץ' כינה בעבר את מצעד הגאווה כ"מצעד הבהמות"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם החורוביץ לא אוחב חומואים ערבים מופלים ומדוכאים
    יש חומואים גם בהמאס? 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ע"י ההברים שלו, והוא בכלל חומופוב? מתי החורוביץ יצעד בגאווה באום אל-פחם?
    סגור