ויראלי

בן גביר נכנס בטיבי: "אל תתבכיין כשמקללים אותך"

התנגשות חזיתית: חבר הכנסת איתמר בן גביר העלה אמש (ראשון) ציוץ תגובה וחיזוק לסרטון מתוך הופעה של סטטיק ובן אל, בו נראה סטטיק מקלל את חבר הכנסת אחמד טיבי "אחמד טיבי בן זונה". בן גביר: "כשמחבלים מתאכזבים, לעם ישראל זה עושה טוב. אתה כל היום מקלל את עם ישראל אז אל תתבכיין כשמקללים אותך"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר בשער שכם (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)

התנגשות חזיתית: חבר הכנסת איתמר בן גביר העלה אמש (ראשון) ציוץ תגובה וחיזוק לסרטון מתוך הופעה של סטטיק ובן אל, בו נראה סטטיק מקלל את חבר הכנסת אחמד טיבי "אחמד טיבי בן זונה". בן גביר: ""כשמחבלים מתאכזבים, לעם ישראל זה עושה טוב. אתה כל היום מקלל את עם ישראל אז אל תתבכיין כשמקללים אותך"
 

טיבי כתב, במענה לסרטון הוידאו: "אוי לרשע ואוי לשכנו. אכזבת סטטיק" 


חבר הכנסת בן גביר מיהר להצטרף לעימות החזיתי בין השניים וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כשמחבלים מתאכזבים, לעם ישראל זה עושה טוב. אתה כל היום מקלל את עם ישראל אז אל תתבכיין כשמקללים אותך...."


כל זה מגיע על רקע העימות האלים בן טיבי לבן גביר בשבוע שעבר בעקבות הצעת החוק עונש מוות למחבלים. הצעת החוק הביאה למהומה במליאה וסדרני הכנסת נאלצו להפריד, פיזית, בין השניים. 
 
כזכור, מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת החוק. 52 הצביעו נגד ו 33 בעד. בהצעת החוק מוצע לקבוע שהגורם בכוונה או באדישות למותו של אזרח ישראל כשהמעשה נעשה מתוך מניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור ומתוך מטרה לפגוע במדינת ישראל ובתקומת העם היהודי – דינו מיתה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחמד טיבי
    אלי 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחמד טיבי.ץפבתה תחת גדול אין לך זכות להיות בכנסת ישראל של צדינת היהודים לך אתנ רעם וכל חהרי הכנבת הערבים ותקחצו לעצמכם כנסת בעזה
    סגור
  • 1.
    בן גביר המלך
    יהודיה 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בן גביר המלך
    סגור