ויראלי

הוכחה לקיומם של חייזרים? סימני חיים זוהו בחלל החיצון

האם מדענים מסין זיהו אותות של חייזרים? צוות מיוחד שמונה לזהות חיים מחוץ לכדור הארץ דיווח על רעשים חשודים שגילה טלסקופ הרדיו הרגיש
אי טי (צילום צילום מסך)
דיווחים מסין אומרים בשם המדינה כי ייתכן שטלסקופ ה-Sky Eye הענק שלה קלט סימנים ששלחו חייזרים. כך על פי דו"ח של ה-Science and Technology Daily הנתמך על ידי המדינה, שנראה  שמאז מחק את הדו"ח והפוסטים על התגלית.
האותות האלקטרומגנטיים שזוהו על ידי Sky Eye - טלסקופ הרדיו הגדול בעולם - שונים מאלו הקודמים שנתפסו בעבר, והצוות המשיך לחקור אותם עוד יותר, נכתב בדו"ח, תוך ציטוט של ג'אנג טונג'י, המדען הראשי של "צוות חיפוש של ציוויליזציה מחוץ לכדור הארץ", שנוסד על ידי אוניברסיטת בייג'ינג, המצפה הלאומי האסטרונומי של האקדמיה הסינית למדעים ואוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.
לא ברור מדוע הדיווח הוסר מאתר האינטרנט של ה-Science and Technology Daily, העיתון הרשמי של משרד המדע והטכנולוגיה של סין, אם כי החדשות כבר החלו להיות מופצות ברשת החברתית הפופולרית בסין, Weibo, ודווחו גם על ידי כלי תקשורת אחרים, כולל אלה בניהול המדינה.

בספטמבר 2020, Sky Eye, שנמצא במחוז גוויג'ואו בדרום-מערב סין וקוטרו 500 מטר, פתח באופן רשמי בחיפוש אחר חיים מחוץ לכדור הארץ. הצוות זיהה שתי קבוצות של אותות חשודים ב-2020 תוך כדי עיבוד נתונים שנאספו ב-2019, ומצא אות חשוד נוסף ב-2022 מנתוני תצפית של מטרות כוכבי הלכת, אמר ג'אנג, לפי הדו"ח.
ה-Sky Eye של סין רגיש ביותר בתדרים נמוכים וממלא תפקיד קריטי בחיפוש אחר מושבות חייזרים, אמר ג'אנג. האותות החשודים יכולים, עם זאת, להיות גם סוג של הפרעת רדיו ודורשים חקירה נוספת, הוא הוסיף.
מספר כלי תקשורת מהעולם פנו, אך לא נמסרה להם תגובה מכלי התקשורת הסיני.