ויראלי

הזמנתם חופשה, נפרדתם ואין החזר כספי? זה הסיפור בשבילכם

טיקטוקרית אמריקאית העלה סרטון בו היא מתעדת חופשה אליה יצאה עם האקס שלה, מאחר והשניים כבר הזמינו אותה מראש ולא היו זכאים להחזר כספי: "חופשה אחת והרבה טראומה"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום טיקטוק)
במרץ השנה, זוג פרוד הפך לוויראלי במיוחד בטיקטוק לאחר שיצאו יחד לטיול בחופשת האביב, עליה לא הצליחו לקבל את ההחזר הכספי. כעת, נראה שזוגות של טיקטוק עדיין לא למדו את הלקח של הזמנת טיול עם בן הזוג שלך יותר מדי זמן מראש, שכן אותה טרגדיה פקדה לאחרונה את המשתמש @sadgirlhours3344 להצלחה ויראלית דומה.
לפי @sadgirlhours3344, היא והחבר שלה תכננו יחד חופשה בת שבועיים ללא החזר. עם זאת, זמן קצר לפני הנסיעה, הזוג נפרד. הם החליטו בכל זאת לצאת לחופשה, והשאירו את @sadgirlhours3344 עם "חופשה אחת והרבה טראומה", כפי שכתבה בתגובות. לסרטון הראשון שלה בנושא יש כיום למעלה מ-11.7 מיליון צפיות.
@sadgirlhours3344

2 week vaca!!!!!

♬ use this sound if u like men - Tik Toker
בסרטוני המשך, @sadgirlhours3344 עונה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בתגובות של הסרטון שלה. ראשית, היא מבהירה שהשניים הם עדיין בגדר אקסים ולא חזרו להיות ביחד. בנוסף, היא אומרת שהיא לא "השתמשה בו בשביל הכסף שלו".
בתגובות, היו לא מעט שהזדהו עם הטיקטוקרית שהעלתה את סיפורה: "זה כמעט אני והחבר בהפלגה שלנו אבל אז חזרנו להיות ביחד ואז נכנסו להריון אז עדיין לא יכולתי ללכת", נזכרה אחת המשתמשות, כאשר אחרת כתבה: "זה ממש כמעט מה שקרה לי, רק שלקחתי חברה במקומו. היא שמחה שהיא זכתה לבוא איתי בחינם". "אני והאקס שלי הזמנו נסיעה, נפרדנו וביטלנו אותה, קיבלנו את הכסף בחזרה. חזרנו להיות ביחד, הזמנו מחדש ושוב נפרדו", הוסיף שלישי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה