ויראלי

רותם ישראל זועמת: "לא ייאמן, באיזה שנה אנחנו?!"

הפסיקה בנושא ההפלות בארה"ב הצליחה להוציא משלוותן את המגישות והמשפיעניות בארץ. "מפחיד שבוחרים להגביל נשים בצורה כזו"
מערכת ice |  1
רותם ישראל (צילום פייסבוק/רותם ישראל)
ארצות הברית ממשיכה לסעור בעקבות ביטול פסק הדין "רו נגד וייד" שאפשר חופש פעולה בנושא הפלות. ההחלטה של בית המשפט מעבר לים הסעיר בצורה משמעותית גם את התקשורת בישראל, שהתעסקה בנושא ושאלה האם עלול לקרות דבר דומה כאן.
אשת התקשורת והמגישה רותם ישראל זעמה על ההחלטה וכתבה, "מזעזע! בארצות הברית, מעצמת המערב, שוללים מנשים את הזכות הבסיסית להחליט על גופן ועל גורלן. זה פשוט לא ייאמן! באיזו שנה אנחנו??" גם הזמרת הבינלאומית נטע ברזילי זעמה וכתבה, "מה שקרה היום חשוך ונורא"
 
מלכת היופי לשעבר, הדוגמנית שביט ויזל, גם הביעה את דעתה נגד וכתבה, "חדשות עצובות מאוד! אני בהלם שבשנת 2022 אישה לא יכולה להחליט על הגוף שלה! מפחיד שבארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות בוחרים להגביל נשים בצורה הזאת".
מי שהמשיכה היום להתבטא נגד המהלך היא מגישת תוכנית הבוקר פאולה רוזנברג, שכתבה בפוסט, "אני מרגישה ממש בגוף, כאילו חבורת גברים ומיעוט של נשים אשכרה דחפו את ידם הארוכה והגסה אל תוך הוגינה של אחיותיי הנשים בארצות-הברית. הדימוי מגעיל אתכם?  אוי אוי אוי, אני באמת מצטערת, דימוי מגעיל זו באמת חוויה לא נעימה".
 
המגישה הוכיחה את העוקבים מול ההתמודדות עם החוק החדש וכתבה, "פחות מטרידה מאשר להיכנס להריון מהחבר שלך בגיל 18 ולחפש מרפאה מחתרתית שתעשה לך הפלה כי אסור להפיל במדינה בה את גרה ואת לא מספיק עשירה כדי לנסוע או לטוס למקום אחר.
"גם פחות מגעילה מאשר להיכנס להריון בגיל 14 מהדוד שלך כי הוא אונס אותך כבר מגיל שבע, ועכשיו לכי תוכיחי שזה הוא, הגבר המכובד בעל החברים מלאי ההשפעה, ועכשיו לכי תמצאי את הכוחות לגייס אנשים שיהיו לטובתך ויעזרו לך להיפטר מההריון המחריד הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השנה תשפ"ב
    אמיר 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפיל ילד זה רצח, די לכבס מילים.
    סגור