ויראלי

אלעד צפני בפוסט חריף נגד אפליית נכים באיכילוב

צו בית המפשט קבע כי הנכים בחניון איכילוב זכאים לחניה חינם, לטענת אלעד "אריאל נכסים", המחזיקה בבעלות החניון מקשה על מתן האישור לנכים במטרה לגרום לאלה לשלם בכל זאת
מערכת ice |  2
אלעד צפני (צילום עמוד הפייסבוק של אלעד צפני)
אלעד צפני פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט נוקב ובו ביקורת קשה כנגד "אריאל נכסים". החברה היא זו שמחזיקה בבעלות על מגרש החניה של בית החולים איכילוב בו מטופל אלעד. לאחר פסיקת בית המשפט נקבע כי רכבים עם תג נכה זכאים לחניה חינם בתחומי בית החולים. אך לדבריו של אלעד, המבנה שבו מקבלים את ההיתר לחניה חינם נמצא במרחק של בין חמש לעשר דקות מהחניון עצמו, מרחק משמעותי עבור נכים. בעקבות זאת בפני הנכים עומדות שתי אופציות גרועות: או ללכת את כל הדרך או לשלם על החניה.
 
בפוסט כתב אלעד כי פנה להנהלת "אריאל נכסים" והללו הגיבו בצורה לא מספקת, יש שיגידו מזלזלת. "נמסר לי שקיים שילוט בכניסה לחניון המורה על ההליך, חשוב לי לציין שלא נתקלתי בכל מהלך השהות בבית החולים או במרכז המסחרי בשילוט שכזה". לטענת אלעד הסיבוך שהציבה החברה בפני ציבור הנכים נועד לגרום לנכים לשלם על נחיה בכל זאת, על אף שבחוק זה אסור.
 
אלעד סיים את הפוסט וכתב: "אני לא מאשים את אף אחד מהצדדים ואינני יודע מי האחראי לבעיה אבל אני כן יודע מה הפתרון,  כל מה שצריך הוא לאשר לעובדי העמדה לראות הפניה לבית החולים ולאשר למטופלים לממש את זכותם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בחניון ויצמן מגיע כמה שעות והבחורה בקבלה מתאכזרת לנכים (ל"ת)
    זאת יפית הזבל 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפרת צו בית משפט?
    נופר 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לתבוע בסכום הכי גבוה שהחוק מתיר רק ככה ילמדו
    סגור