ויראלי

אופירה אסייג זועמת: "מסתובבת שם ואוכלת את הלב"

אופירה אסייג חזרה מאמריקה עצבנית על המחירים בארץ: "לא מפסיקים לדפוק אותנו". וגם, מדוע שלחה את הילדים שלה לחודש באמריקה?
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום דביר כחלון)
אחרי חודש שילדיה של אופירה אסייג בילו בסאמר סקול בניו יורק, מגישת הטלוויזיה והרדיו מסכמת את החוויה ומתרגשת אף יותר מהם. "הילדים הם הגיבורים האמיתיים." היא כותבת בטור השבועי שלה באתר מאקו. "להסתדר בלי אמא ואבא כל כך הרבה זמן הופך אותם לילדים עצמאיים יותר, נעימים, מבינים, מקבלים את האחר ובעיקר מבינים קצת יותר את החיים."
על ההחלטה לשלוח אותם למחנה קיץ בארה"ב היא מספרת, "מהיום הראשון שהפכתי לאמא החלטתי לתת לילדים כלים לעתיד, וחוץ מחינוך מבית - תהיו נדיבים ואמיצים - אני חושבת שאנגלית ומתמטיקה זה הבסיס להצלחה בכל תחום שיבחרו. היום האנגלית שלהם מדהימה ואני מודה שהחיוך לא יורד לי מהפנים כשהם מדברים ומבינים אנגלית על בוריה בזכות הסאמר סקול."
 
לפני קצת יותר משבוע טסה אופירה לבקר את ילדיה וניצלה את הביקור לטיול קצר בארה"ב. באמריקה אספה אופירה כמה חוויות, ומספרת על ההבדלים בין שם לבין ישראל. "אני כל הזמן מוצאת את עצמי שואלת: למה אצלנו זה לא ככה?? הכניסה לסופרמרקט באמריקה עוצמתית, המדפים עמוסים בכל טוב, הכל נקי מבריק, בא לי לקנות הכללללל והמחירים זולים מזמינים. למה אנחנו כצרכנים ישראלים לא יכולים ליהנות גם מאותה החוויה בסופר? זה מטריף אותי!"
 
אופירה מסכמת, "אני מסתובבת בין החנויות שם ואוכלת את הלב על ההבדלים שאי אפשר לתאר במילים. רגעים כאלה גורמים לי לצעוק לממשלה ולא משנה מי עומד בראשה: תפסיקו לדפוק אותנו, תהיו כבר אמריקה ותנו לנו לחיות בכיף בארץ. ככה! במילים הכי פשוטות. רוצים את הקול שלנו? תדאגו לנו. קחו את המוכשרים ביותר לצידכם ותמצאו פתרונות לחיים היקרים בכל התחומים, כי נמאס לנו להרגיש שסוחטים לנו את הכיס כל יום כל היום, כל החודש וכל השנה. תלמדו מאמריקה שדואגת לאזרחיה."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אה, עכשיו לא משנה מי רוה"מ? נוכלת תועמלנית בשירות השמאל
    תומר 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים פה גם "בזכותך". ותודה על יקירך המאפיונר הגנב מזמין הרציחות לכאורה דוברמן, עוד כמה הופעות אצלך וליקוקים , היה מקבל מועדון פלטיניום.
    סגור
  • 2.
    גם בישראל
    אחמד טיזי 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב שאנחנו לא אמריקה, תראי גם את התביעות האמריקנית, עם ללא חיי רוח, מטורללים לגמרי, תישארי שם נשמה יהיה לך טוב שם, צביעות זה הקטע שלך
    סגור
  • 1.
    תשומת לב
    שוקי 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די כבר עם הגב' הזו. לא יודע למה נותנים במה לאשה שייצג. רוע,רק חוק מאהבה.
    סגור