ויראלי

סמסונג נפרדת מכוכב הרשת עידן אוחיון

כוכב הרשת הישראלי, עידן אוחיון, הלך הלילה לעולמו באופן מפתיע כשהוא בן 28 בלבד. עידן היה חלק מצוות הטאלנטים של סמסונג - והם נפרדו ממנו בצער רב
מערכת ice | 
עידן אוחיון (צילום אינסטגרם)
כוכב הרשת הישראלי, עידן אוחיון, הלך הלילה (בין שלישי לרביעי) לעולמו באופן מפתיע כשהוא בן 28 בלבד. אוחיון מוכר בעיקר מסרטונים סביב האוכל, בהם שילב לא מעט הומור גם סביב המשקל שלו, ובנוסף לכך, הוא היה חלק מצוות הטאלנטים של סמסונג. 
 
כיום, לאחר שברשתות החבריות בכו על פטירתו בטרם עת של כוכב הרשת, גם סמסונג נפרדו מאוחיון, כמי שהיה חלק מצוות הכוכבים שלהם שהיו משווקים את המוצרים החדשים שלהם במסגרת של סרטוני בידור לקהל הצעיר.
סמסונג פרסמו את תמונתו וכתבו:" הבוקר התבשרנו על לכתו בטרם עת של חברנו עידן וחיון. עידן היה יוצר תוכן מוכשר ואהוב שזכה לאחרונה בסדרת הריאליטי The Creatoks והצטרף לנבחרת שלנו. תחסר לנו מאוד ותמיד תהיה חלק בלתי נפרד מאיתנו."
לאוחיון היו 116 אלף עוקבים בחשבון הטיקטוק שלו, וכ-47 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם. אוחיון מוכר ברחבי הרשת בעיקר מסרטונים סביב האוכל, בהם שילב הומור, גם סביב המשקל שלו. 
בשנת 2018 נחשף לראשונה בתוכנית "היום בעוד שנה" בהנחייתו של אסי עזר, והתחייב להוריד 100 קילו בשנה אחת. אלא שלאורך הדרך הוא התקשה לעמוד באתגר שהציב לעצמו, וכשנפתחה הדלת אוחיון נכנס במשקל זהה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה