ויראלי

מעיין אדם חושפת: ההיריון טבעי - ומתוכנן לגמרי

אחרי שחשפה כי בעבר הקפיאה ביציות, נשאלה מעיין אדם האם ההיריון שלה כעת הוא משימוש בביציות. אדם הבהירה: ההיריון טבעי לגמרי, ותכננו אותו לפרטי פרטים
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם רגילה לשאלות פולשניות מצד העוקבות שלה באינסטגרם, ולא מהססת לענות של שום שאלה. לאחר שחשפה כי היא בהריון על הבמה בהרצאה שלה, ואחר שבעבר חשפה כי בגיל 32 הקפיאה ביציות – היום נשאלה מגישת הטלוויזיה בת ה-35 האם ההיריון הוא תוצאה של שימוש בביציות מוקפאות?
"זה היריון טבעי!", השיבה מעיין, "וחשוב לומר שגם לא היתה לי כוונה. שימור פריון נועד לגילאים שבהן הביציות כבר לא פוריות. מי שמתחילה בגיל 35 ורוצה הרבה ילדים, זה יכול לסייע לה. כי לי יהיו ביציות בנות 32 גם בגיל 42. זו היתה המטרה. הפוסט הראשון שלי בפיד הוא כתבה לאולפן שישי בעניין הזה והיא מסבירה הכל".
 
בשאלה אחרת נשאלה מעיין אדם האם תכננה את ההיריון, והשיבה: "לפרטי פרטים". עוקבת אחרת שאלה: "את מרגישה שבאמת מצאת את אהבת חייך? החצי השני שלך? או שהוא רק אמצעי חמוד להשגת המטרה הנשגבת".
"אני מתארגנת לשופינג אבל השאלה הזאת הצחיקה אותי. רק מי שלא מכיר אותו מסוגל לומר עליו שהוא אמצעי חמוד. טוב שלא אמרה תורם זרע. יובל הוא אהבת חיי. אומרים שבהריון יש עצבים לבן זוג, אבל אצלי לבלובים נהייתי מאוהבת כמו בת 16 וכל היום רוצה אותו לידי ודבק כזאת וצומי".
אחרי שמכרה 1,700 כרטיסים להרצאה הראשונה שלה בתוך שעות, בעלות של מאות שקלים לכרטיס, הודיעה אדם כי בקרוב תיפתח מכירת הכרטיסים להרצאה נוספת, שתתקיים בעוד כחודשיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי קונה כרטיסים להרצאה שלה
    מעניין 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה סוג של אנשים קונים
    סגור
  • 1.
    טמטום כזה של מעיין אדם לא נברא
    יאיר 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואנחנו חשבנו שהריון זה בכלל לא טבעי.הריון זה דבר הזוי.
    סגור