ויראלי

כוכב ארץ נהדרת חושף: "אבא שלי חודש וחצי בבית חולים"

הקומיקאי והשחקן יניב ביטון חשף במהלך מופע סטנד אפ כי אביו מאושפז מזה כחודש וחצי בבית החולים וכהרגלו התבדח על כך עם הקהל: "כל ביקור שלי שם אני מרגיש באסיפת הורים". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
יניב ביטון (צילום אוהד רומנו)
הקומיקאי והשחקן יניב ביטון כובש בשנים האחרונות את כל הבמות הגדולות ביותר בישראל וללא ספק הפך לאחד מהדמויות האהובות על הישראלים. במהלך הופעת סטנד אפ שערך לאחרונה ביטון חשף כי אביו מאושפז בבית החולים בחודש וחצי האחרונים וכהרגלו - צחק על כך במהלך המופע.
בסטורי שהעלה אמש (שני) יניב ביטון לחשבון האינסטגרם שלו מהופעת סטנד אפ בה הופיע הוא חשף: "אבא שלי מאושפז כבר חודש וחצי בבית חולים שיקומי "רעות" עם הצוות המדהים בעולם. למרות שכל ביקור שלי שם אני מרגיש באסיפת הורים".
עוד הוסיף ואמר בקטע שהעלה ביטון כי "אני קצת מרגיש שאני מגיע לשם שזה כמו אסיפת הורים של פעם רק הפוך. מדווחים לי עליו". בהמשך חיפש ביטון את דוקטור קרין בקהל, שככל הנראה מטפלת באביו. כשענתה שהיא אכן נמצאת שם אמר לה ביטון: "היי מה העניינים? אז היום בבוקר גם הגעתי, והיא אומרת לי - 'יניב, רק רגע, אני צריכה לדבר איתך. אבא הבוקר התנהג ממש לא יפה, הוא עשה סקנדל'. ואני כזה 'כן כן, אני אגיד לו בלי מסכים שבוע. עכשיו אני לוקח לו את הנינטנדו'".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה