ויראלי

גרושתו של סטטיק מתחרטת? "הלב נשבר, עדיין אוהבת אותו"

בראיון לאופירה וברקוביץ', נשאלה שרית פולק על הגירושים מהזמר: "יודעת שכרגע זה לא הזמן - משהו השתבש ולא עבד. לפעמים אהבה פשוט לא מספיקה"
מערכת ice |  8
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
רק לפני כחודשיים, שרית פולק וסטטיק הטילו פצצה והתגרשו אחרי שש שנות זוגיות, ושנת נישואין אחת בלבד וכל זאת בצל גל שמועות ענק לגבי בגידה לכאורה של הזמר. בראיון ל"אופירה וברקוביץ'" היא דיברה על התקופה האחרונה וסיפרה הכל בצורה פתוחה למדי.
תחילה, אופירה אסייג אמרה לה: "אני מרגישה שאת שומרת סוד ענק ומפחדת לדבר. שאת חתומה וזאת הסיבה שאת לא אומרת מה הסיבה האמיתית לפרידה", פולק השיבה: "לא. שמעתי גם את זה". לאחר מכן נשאלה: "או שאת מבוהלת? האם זה נכון שאת מחזיקה סוד עצום ואמרו לך "תיזהרי לדבר"? גרושתו של סטטיק השיבה: "מי יגיד לי דבר כזה? את מכירה את לירז. אין לי סודות, זה שבחרתי לא להוציא את המשבר החוצה ולהתנהל איתו מבפנים, זאת בחירה. בסופו של יום מה שקרה בבית שלי - קורה בבית שלי".
על הגירושים סיפרה: "בפרידה לא נשבר לב לכל בן אדם? כל פרידה היא קשה. האהבה שהייתה לי, ועדיין, זאת אהבה מאוד גדולה - אז כן נשבר לי הלב וגם לו נשבר הלב. אני לא מגדת עתידות או אלוהים, אני לא יודעת מה יהיה בעתיד, אני רק יודעת שכרגע זה לא הזמן - משהו השתבש ולא עבד. לפעמים אהבה פשוט לא מספיקה. מה קרה שם? זה לא כל מה שהמדינה חושבת, זה לא נכון. היו שמועות שהייתי בהיריון, ואין לי ילד אחד".
על שמועות הבגידה: "אחזור אחורה ללפני שנה, ראיתי שעושים רצח אופי לבן אדם שאני אוהבת מאוד, שמאשימים אותו ובאים אליו בטענות, אני לא הייתי על המוקד, כן שקעתי לזה, אבל אצלו זה היה חריף יותר. באו והאשימו אותו במשהו. לצורך העניין אני יצאתי זו שפגעו בה, אז קיבלתי חיבוק שלא רציתי באותו זמן כי במקביל תקפו את הבן אדם שאיתי, שאני אוהבת, ואין לי איך לעזור לו בתקופה שהיינו ביחד זה היה לי קל, כי הוא היה איתי, חשבתי על זה שאנחנו חזקים ונתמודד עם זה".
האם היא מאמינה לדבריו? "ברור אני יודעת עם מי ישנתי בלילה. הגעתי למצב שאני אומרת לו 'חיים שומע, אתה לא חייב לתת דין וחשבון לאף אחד, אני הבן אדם היחיד שיש לו טבעת על היד. למה לא התגרשנו? זה יותר מורכב מזה, זה אפילו לא קשור לשמועות. זוגיות זה משהו שצריך לעבוד עליו, אתה צריך לתחזק את זה, לבלות ביחד זאת עבודה. הנישואים זאת רק טבעת, חיינו כנשואים במשך שש שנים, יכול מאוד להיות שהוא היה האדם הנכון בזמן הלא נכון, משהו השתבש - זה דעך".
 
לסיום חשפה: "מאוד. אני תמיד אוהב אותו. אני לא מתחרטת לדקה על האהבה הזאת, היא הייתה יפה, טובה וטהורה. אהבה גדולה - ולא כולם זוכים לאהבה בממדים האלו. החוויה איתו בזמר במסכה? מההתחלה הוא זיהה אותי, אתם לא האמנתם לו", אמרה וסיפרה על התגובות שקיבלה לאחר החשיפה: "היו המון, בעיקר על זה שרואים את האהבה והחברות שלנו על המסך - זה ריגש אנשים. סטטיק אמר שזה היה מטורף, מרגש ומצחיק".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מכוערת שהתחתנה עם גוי (ל"ת)
    מנה 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 5.
    אולי תתנו לה איזה תפקיד בטלוויזיה וזהו
    ערן 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא מנסה בכל הכוח להיות דמות מוכרת אז תנו לה תוכנית ,משהו רק שתפסיק לרוץ מריאלטי לריאלטי ולהתראיין עד אין סוף על הפרידה מסטייק.
    סגור
  • 4.
    הם יחזרו נועדו להיות יחד (ל"ת)
    יעל 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    הבחורה פגועה עד עמקי נשמתה
    לולי 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מנפיקה סיסמאות שהכתיבו לה , בעצם הכתיב לה, נראה שהיא כל כך אוהבת אותו ונאחזת בקשר איתו גם היום , העאלק חברי, כאילו שאם תגיב אחרת על הפרידה אז היא עלולה לאבד את הקשר איתו. שורה תחתונה התנהגות של בת יענה תלותית. חבל.
    סגור
  • 2.
    את חמודה..
    מיכלה 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אבל תיתקדמי.. הוא לא ראוי לך כי הוא סתם טמבל..
    סגור
  • 1.
    מקווה שיחזרו להיות ביחד. זו תהיה מצווה גדולה להחזיר את
    רננה 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הלוואי שיחזרו אחד לשניה נראה לי שעדיין אוהבים אחד את השניה. ובכלל זו תהיה זכות ומצווה גדולה להחזיר את גרושתו. ללירון יש לב גדול וגם לה. חייבים לחזור לא יתחרטו.
    סגור
  • לוני
    לוני 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המשיכי הלאה ואל תצפי שיתעשת ויחזור, כי כנראה החתונה היתה מחווה ולא יותר את מקסימה ורואים מהמסך גם כמה טובה את צעירה ומקסימה, זירקי את העבר והתחילי חיים חדשים, בלי לחשוב עליו בכלל כי זה מה שהוא עושה... המשיכי החייך
    סגור
  • אתם מהממים וחבל כדי לבנות בית צריכה להיות עבודה אמיתית (ל"ת)
    רותי 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור