ויראלי

קרן פלס מתנצלת בפני המעריצים: "סליחה אם פגעתי"

בהמשך לתגובה שקיבלה מגולשת שביקשה להזכיר לה שישנם גם אזרחים התומכים באופן בו מתנהלת המחאה הסוערת ברחובות, פלס ביקשה להציף את חשיבות השיח המכבד וכיבוד ערכי הדמוקרטיה: "אני רק שליחה של מנגינות ומילים, כלום לא שלי"
מערכת ice |  3
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
כשהמדינה בוערת והרוחות סוערות, גם הידוענים בוחרים לשתף את מאות ולפעמים את מיליוני עוקביהם ברשתות החברתיות ברגשות שלהם לגבי המצב מי בפוסטים מפייסים ומי בפוסטים זועמים יותר.
מי שבחרה בסובלנות על פני ההתלהמות אמש (רביעי) הייתה קרן פלס, שבחרה אומנם לשתף בתמונות וסרטונים מתוך ההפגנות הסוערות אך לא חששה גם לחלוק עם מאות אלפי עוקביה הודעה שקיבלה מעוקבת שקצת פחות הסכימה עם דעותיה אך בניגוד לטוקבקיסטים ועוקבים רבים בחרה להביע את דעתה בצורה מתונה ומכבדת וזכתה בתגובה גם לתשובה ארוכה וסובלנית מצידה של פלס.
 
"הודעה שקיבלתי וחשוב לי לשתף וגם להתייחס (בסטורי הבא)", שיתפה פלס את 341 אלף עוקביה באינסטגרם בצילום מסך של ההודעה שקיבלה. "טוב שאמנים מביעים את דעתם", כתבה לה העוקבת, "רק חשוב תמיד לזכור, שבין אלה שקונים כרטיסים להופעות, מקשיבים לשירים, מחכים מחכים מחכים להיכל התרבות, יש גם כאלה שכן מאמינים בצדדים האלה שהמדינה עושה. צריך לזכור את זה, כחלק מהרצון שיהיה בו טוב ומאוחד ורגוע, שיש כמה צדדים, ואולי בצד אחד חושבים שרק הצד הזה צודק (ולא משנה איזה צד זה), יש אנשים גם בצד השני. טייסים באו להפגין נגד המעצר של הטייס ערן שמעוני במשטרה בראול ולנברג זה מתחת למשרד שלי וזה עצוב מה שקורה. בחיי", סיכמה הגולשת.
פלס כאמור בחרה להפנים את דבריה ולהתייחס אליהם ארוכות בסטורי תגובה שהעלתה. "יש אנשים בשני הצדדים", פתחה פלס את הסטורי בנימה מפייסים ומכילה. "יש אנשים גם באמצע וכולנו גם אם לא נסכים על הכל מסכימים להקשיב זה לזה, לא לבטל את האחר ובטח שלא את הדמוקרטיה", הוסיפה.
"שירים הם כוח מחבר", ביקשה פלס להזכיר, "שנולדו לעיתים דווקא מתוך שבר ואני רק שליחה של מנגינות ומילים, כלום לא שלי. עכשיו האדמה רועדת גם מתחת להיכל התרבות ואת הקול הזה אני חייבת להשמיע לפני שיבקע מגרוני אפילו צליל אחד נוסף".
"סליחה אם פגעתי", ביקשה פלס להתנצל בפני מי שנפגע מדעותיה כפי שהיא מביעה אותן ברשתות ומחוצה להן, "אבל אני עומדת על זכותי בעצם חובתי המצפונית ברגע נפיץ זה להפיץ מסר לא מכובס ולא מולחן", ביקשה להדגיש כי למרות הטון המפייס והמכיל לא תשתוק ולא תיסוג לאחור. "חוקים שעלולים לשרוף את כל החוקים עוברים בזה אחר זה בקריאה ועוד קריאה אז זוהי הקריאה שלי - לא לתת לזה לקרות", הצהירה.
"בבית שבו נטעתי חיים מתוך אמונה כנה בטוב, כל אחד מוזמן להשמיע את קולו ואין מנצח אחד על המקהלה", ביקשה שוב להדגיש כמה חשוב הפלורליזם בחברה המקדשת את הדמוקרטיה. "רק ההרמוניה בינינו מקודשת. ככה נשמעת ונראית מדינה דמוקרטית. בואו נתאחד למען האחדות עצמה. הילדים שלנו צריכים את ישראל" כתבה לסיכום וחתמה: "קרן, אזרחית, אמא ולפעמים גם זמרת שתשיר לכם את נשמתה, בצניעות ואהבה אין קץ אם תבחרו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קרן פלס
    אנאבלי 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעריצה שלך. אשה גדולה מהחיים.. אם טובה וכנראה גם רעיה טובה ומיוחדת, אחרת נעם לא היה איתה. תמשיכי ורוצי קדימה אוהבת ומעריצה.
    סגור
  • 2.
    אל המערכת.
    שרה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בעייה אני סתם כתבתי, על כל דעה שפויה אתם מפרסמים עשרות תגובות נוראיות, שנאה תהומית, עברית עילגת ותת רמה, תתביישו לכם.
    סגור
  • 1.
    דיעה אישית
    שרה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באם יש קול שפוי של קרן, השמאל לא מוכן לקבל???? איך הפכנו למדינה כל כך הזוייה????
    סגור