ויראלי

כוכבת הישרדות VIP מברכת את עצמה: "צמרמורת בגוף, דמעות"

אלה איילון מעניקה לעצמה ברכה מרגשת ליום ההולדת: "יש לי הרבה חלומות לגיל החדש אבל החלום הכי גדול זה לחזור לעבוד בארץ. כמו שההורים שלי מסתובבים בארה״ב ורואים אותי בשלטים וחנויות, הייתי רוצה להסתובב איתם גם כאן, בבית שלי ושיראו אותי ואת העשייה שלי מקרוב. אמן"
מערכת ice | 
אלה איילון (צילום אינסטגרם/ אלה איילון)
כוכבת הישרדות VIP, הדוגמנית המבוקשת אלה איילון, חוגגת היום (שני) את יום הולדתה ה-23 ויש לה ברכת יום הולדת מיוחדת במינה, ממנה עצמה. בפוסט לאינסטגרם היא תיארה את כל מה שהיא מאחלת לעצמה.
איילון כתבה: "Happy birthday Ella החלטתי השנה לחגוג בארץ עם המשפחה והחברים אחרי כמה שנים שאני חוגגת בחול. השנה הזו היתה משמעותית כל כך עבורי מלאה בשינויים פרידות והתחלות חדשות , הוכחתי לעצמי כמה אני אמיצה לעשות רילוקיישן לעזוב את המשפחה והחברים מאחור עברתי פרידה מבן זוג והתחלתי חיים חדשים בארצות הברית , העשייה וההצלחה מילאה אותי אבל החור בלב הלך וגדל בכל יום בגלל המרחק".
 
עוד כתבה: "לא יעזור ישראל תמיד תהיה הבית שלי בכל פעם שאני נוחתת בארץ אני מרגישה צמרמורות של התרגשות בכל הגוף ודמעות בעיניים של חזרתי הביתה והלב שוב שלם. אני מודה על השנה שעברתי, על ההישגים, האתגרים, ההתפתחות והבנאדם החדש שהפכתי להיות".
 
לסיום הסבירה: "יש לי הרבה חלומות לגיל החדש אבל החלום הכי גדול זה לחזור לעבוד בארץ. כמו שההורים שלי מסתובבים בארה״ב ורואים אותי בשלטים וחנויות, הייתי רוצה להסתובב איתם גם כאן, בבית שלי ושיראו אותי ואת העשייה שלי מקרוב. אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה