ויראלי

האח הגדול בדרמה ענקית: זו הדיירת שעזבה את הבית

'האח הגדול' של רשת 13 נכנס לישורת האחרונה: עדן שבירו הודחה בתום דרמה גדולה, 7 דיירים בלבד נותרו בבית ויתחרו על הפרס הגדול - מיליון שקלים
תום נחום |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
ימים בודדים אחרי שמתמודד "האח הגדול" לשעבר, אורי נגר, החליט לפרוש מהתוכנית של רשת 13 ולצאת מהבית, ולאחר שנחשפו הסיבות לפרישה וכל המילים הקשות שנאמרו בנושא והובילו להחלטה, כולל הדברים שאמר נגר בחדר האח הגדול ברגע שהודיע על רצונו לעזוב, אמש (שבת) נרשמה דרמת ענק נוספת - עם הדחתה של עדן שבירו, שנכנסה באמצע העונה, אך הפכה לדמות מרכזית בבית.
עדן שבירו, שנכנסה באמצע העונה לבית 'האח הגדול', סיימה אמש את דרכה בתוכנית במקום ה-8 של העונה, לאחר שלא הצליחה לשרוד את ההדחה מול סתיו קצין, שניר בורגיל וליאל קוצרי, כל זאת כשבועיים בלבד לפני הגמר הגדול ב-10 בספטמבר.
 
כעת, כאשר נותרו 15 ימים בלבד עד לגמר הגדול של 'האח הגדול' ב-10 בספטמבר, נותרו כאמור שבעה דיירים בלבד בבית אחרי הדחתה הדרמתית של עדן שבירו: שניר בורגיל, אברהם אקלום, סתיו קצין, יעקב 'יענקי' גולדהבר, יובל מעתוק, שי עופרי וליאל קוצרי, בעוד רק אחד מהם יזכה בפרס הגדול - מיליון שקלים.
בחזרה לפרישתו של נגר - כזכור, רגע לפני פרישתו, אורי נגר תקף את ליאל קוצרי בישיבת דיירים שנערכה עם המגישים גיא זוארץ ולירון ויצמן ואמר: "תביאו לו נייר שינגב את הדמעות, בכיין". ליאל תקף אחרי שהרוחות התלהטו: "לא אתם אמיתיים? מה נראה לכם". גיא זוארץ ניסה להרגיע את הרוחות: "ליאל בוא תנשום רגע, אורי, בוא נרגיע בבקשה".
בהמשך אותו יום, נגר ניגש לחדר האח הגדול והודיע: "אני אגיד לך את זה מאוד פשוט, אני סיימתי עם זה, רוצה לחזור לחיים שלי מחר, רוצה לחזור לאישה שלי ולילדות שלי, יוצא ממני יותר מדי חרא ואני מרגיש שאני מוריד את עצמי נמוך מדי. ליאל קוצרי עם הפה טינופת שלו הוא בן אדם דוחה, הוא מגעיל אותי, וגם אברהם כבר לא מהווה לי אתגר וזה משעמם אותי, כן מעמיד להדחה, לא מעמיד להדחה, כבר לא מעניין אותי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרמה ענקית,אדירה,עצומה,חסר תקדים
    ע 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעידת אדמה,העולם רועש,
    סגור