ויראלי

"על מי אתן עובדות": אשתו של דודו אהרון עוקצת את הדוגמניות

ברשתות החברתיות החל בימים האחרונים טרנד חדש של נשים שנאלצו לצאת במהרה מהמקלחת בעקבות אזעקה באזור מגוריהן. בתיעודים שהן מעלות לרשתות הן נצפות כשהן לובשות רק מגבת ויוצאות למרחבים המוגנים המשותפים.
מערכת ice | 
הסוכה של דודו אהרון (צילום אינסטגרם)
מספר נשים העלו בימים האחרונים תיעודים שלהן כשהן לבושות במגבת בלבד, כאשר זאת בעקבות העבודה שאזעקת צבע אדום גרמה להן להימלט במהרה מהמקלחת ולהגיע למרחבים המוגנים הקרובים אליהן, כאשר בחלק הן חולקות את המרחב המוגן עם השכנים.
חלק מאותן נשים שהעלו סרטון שכזה הן הדוגמניות מאיה קיי, קרין אליה ויובל כספית שכולן העלו את התיעוד היום (שני) במהלך האזעקה שנשמעה ברחבי גוש דן. מי שלא התחברה לטרנד הזה היא אשתו של דודו אהרון, נטלי לוי-אהרון, שפרסמה פוסט נוקב וביקורתי עלפי התופעה הזו, בחשבון האינסטגרם שלה. בדבריה נראה כי לוי-אהרון מכוונת למישהי ספציפית אך לא ברור בדיוק למי היא התכוונה בפוסט שפרסמה.
בסטורי שלה כתבה נטלי לוי-אהרון: "חולה עליכן שתופסת אתכן אזעקה במקלחת ואתן יוצאות עם מגבת לחדר ופתאום מתביישות. שכחתן שברוב התמונות באינסטוש שלכן אתן בבגד ים קטנטן או לבוש צנוע אחר... וכל המדינה ראתה אתכן כבר ככה. על מי אתן עובדות שאתן מתביישות פתאום, די אני כבר לא יכולה סורי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה