ויראלי

אנטישמיות על מגרש הכדורסל? השחקן הישראלי הותקף - והמשחק נעצר

במהלך הרבע השני של משחק החוץ מול בשיקטאש, ים מדר פונה לקבלת טיפול רפואי. הסיבה: מטבע שנזרק לעברו מיציע האוהדים ופגע בפרצופו. לאחר זמן קצר המשחק חודש, כאשר רק במחצית השנייה גארד פנרבחצ'ה שב לאיתנו
מערכת ice | 
ים מדר (צילום ויקיפדיה)
ים מדר, שחקנה הישראלי של קבוצת פנרבחצ'ה בכדורסל, הותקף אמש (שבת) במהלך משחק בטורקיה. במהלך משחק בחוץ שהתקיים מול קבוצתה של איסטנבול בשיקטאש, מטבע נזרק לעברו של מדר מאחד מיציעי האוהדים של האורחת ופגע בפניו של מדר. הפגיעה מהמטבע גרמה למדר להזדקק לטיפול רפואי, ובסוופ של דבר הוא נאלץ לרדת מהפרקט.
מאוחר יותר, מדר התאושש מהפגיעה, חזר למשחק בהמשך וסיים אותו בהצלחה כשהוא גורף 5 נקודות, 2 ריבאונדים ואסיסט אחד. האירוע התרחש במהלך הרבע השני כאשר המטבע נזרק ופגע בראשו של הישראלי, שירד לצורך קבלת טיפול גם בחדר ההלבשה. המשחק הטעון נעצר בעקבות האירוע המכוער וחודש לאחר מכן, כשמדר אינו נוטל בו חלק. עם זאת, הוא חזר לשחק במחצית השנייה כשקבוצתו רושמת הפסד 68:64.
 
האירוע מתרחש לאחר הניצחון האדיר של פנר על ריאל מדריד, בו מדר קלע סל ניצחון וירטואוזי ברגע הסיום והמשיך את המגמה הממושכת של הניצחונות של הקבוצה. כל שנותר לשאול הוא כיצד האירוע ישפיע על מדר, אם בכלל, וזאת על רקע הימצאותו בטורקיה והיחסים העכורים בין ירושלים לאנקרה מתחילת המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה