עסקי ספורט

דיווח: מנור סולמון בדרך לעזוב את טוטנהאם

לפי דיווחים באנגליה, הליגיונר מנור סולומון בדרך לעזוב את טוטנהאם ומסיקים כי אכן המהלך אפשרי עקב הנסיבות שסולמון הגיע בחינם וטוטנהאם יוכלו ולמכור את מנור בכל סכום ולהרוויח עליו 
מערכת ice |  2
מנור סולומון (צילום אינסטגרם, מנור סולומון)
הכדורגלן הישראלי המבטיח מנור סולמון חתם בחינם, בתור שחקן חופשי בחלון ההעברות של יולי אוגוסט האחרון בקבוצת הענק מאנגליה, טוטנהאם. בתחילת העונה סולמון השתלב בתור שחקן רוטציה בכמה משחקים ואפילו רשם שני בישולים לכוכב הקבוצה יונג מין סון במשחק ליגה.
לרוע המזל, סולומון נפצע כחודשיים לאחר תחילת העונה בשריר המיניסקוס מה שגרם לו להעדר מהמגרשים למספר חודשים. בכתבה של ה'איבנינג סטנדרט', התייחסו להחתמות של טוטנהאם בקיץ נכתב: "סולומון, למרבה הצער העביר את רוב הזמן שלו עד כה בעיקר מחוץ לסגל עם פציעות, ואחרי כמה חודשים בלבד במועדון, יש כבר דיבורים על אפשרות למכור אותו. הוא הגיע בהעברה חופשית, זה היה מהלך חכם בזמנו בנסיבות שנוצרו. אם טוטנהאם תמכור ממנו, היא תעשה רווח".
עוד כתבו: "אי אפשר לשלול את האפשרות הזאת, זה יהיה מהלך עסקי חכם, במיוחד אם טוטנהאם תצרף עוד שני שחקני כנף במקום מנור, וזאת בהחלט אפשרות. עם החוקים של הפייר פליי שיקשו מאוד על הקבוצות האנגליות, לאזן את הספרים הופכת להיות משימה חשובה יותר מאי פעם, ואחת הדרכים היא למכור שחקן שהגיע בחינם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מתאים לליגה האנגלית. אין בו שום דבר מיוחד
    הבורר 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא חלש פיזית .לא מתאים לכוח ולאתלטיקה האנגלית.
    סגור
  • 1.
    אני מקווה עבורם שיתנו לו צאנס נוסף
    מממ 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סביר יותר שישתלם להם ,אם ישחק לפחות עוד חצי עונה . ככה גם המחיר שלו יוכל לעלות
    סגור