עסקי ספורט

מאמנת נבחרת ישראל שעברה לרוסיה חזרה לארץ: זה הצעד הבא שלה

סוכנות הספורט THE TEAM  הודיעה על הצטרפותה של מאמנת ההתעמלות האומנותית אירה ויגדורצ'יק. לאחר שנתיים ברוסיה במהלכן אימנה את הקבוצה האולימפית הרוסית, חזרה לארץ. כעת מרצה לארגונים אזרחיים וצבאיים על כוחה של הנחישות, ההתמדה והחוסן
מערכת ice | 
אירה ויגדורציק (צילום יח"צ)
על רקע פתיחתה של אולימפיאדת פריז בחודשי הקיץ הקרובים וקריאות להחרים את ישראל מהמשחקים, סוכנות הספורט THE TEAM הודיעה היום (רביעי) על הצטרפותה של המאמנת האולימפית אירה ויגדורצ'יק.
ויגדורצ'יק, לשעבר מאמנת נבחרת ההתעמלות האומנותית בישראל חתמה בסוכנות בניהולה של ברוריה ביגמן. המהלך קרה עם חזרתה ארצה לאחר שנתיים בהן אימנה את הנבחרת האולימפית של רוסיה. זו לא תשתתף במשחקים האולימפיים הקרובים זאת לאחר שהוועד האולימפי הבינלאומי אישר לספורטאים הרוסים לקחת חלק באירוע תחת דגל ניטרלי וללא סממני זהות רוסיים. כעת, החלה להעביר הרצאות בארץ על נחישות, התמדה, מנהיגות הובלה ופיתוח חוסן לעסקים חברות ההייטק, יחידות צבאיות וארגונים רבים. 
מוקדם יותר החודש נשמעו קריאות להחרים את ישראל מהמשחקים, בדומה לרוסיה. זאת על רקע פריצתה של מלחמת חרבות ברזל וגל האנטישמיות ששטף את אירופה בתגובה. בהפגנה שנערכה מול בניין הועד האולימפי בצרפת השתתפו כ-300 מוחים אשר הניפו דגלי פלסטין ושלטים עם הכיתוב: "אין משחקים לרוצחי עם, חרם על ישראל". נשיא הוועד, תומאס בך הרגיע בתגובה כי השתתפות ישראל אינה מוטלת בספק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה