עסקי ספורט

דרמה בברצלונה: המנכ"ל התפטר על רקע עסקת ספוטיפיי

מנכ"ל ברצלונה פראן רוורטר הודיע על התפטרותו. במועדון כתוב שזה בגלל עניינים אישיים, אך בקטלוניה מתחוללת סערה בעקבות העסקה שנסגרה עם ספוטיפיי ללא הסכמתו
מערכת ice | 
פראן רוורטר (צילום האתר הרשמי של ברצלונה)
מנכ"ל ברצלונה, פראן רוורטר, הודיע היום (שלישי) על התפטרותו מתפקיד מנכ"ל הקבוצה. בהודעתו לנשיא ג'ואן לאפורטה כתב שהפרישה היא מסיבות אישיות ומשפחתיות.
למרות שנכתב בהודעה שרוורטר מעוניין לעשות לביתו, בתקשורת הספרדית מתחוללת סערה כאשר נטען שהמנכ"ל התאכזב שדעתו לא נלקחה בחשבון במו"מ עם 'ספוטיפיי', שתשמש כספונסר החדש של מועדון הפאר, ושמה יופיע על חולצות השחקנים, גם בקבוצת הנשים.
בחוזה, שיכניס לקבוצה 320 מיליון דולר ב-3 השנים הקרובות, יש נקודה נוספת שבה מעריכים שחלקו הנשיא והמנכ"ל, והיא נתינת זכויות השם של אצטדיון ה-"קאמפ נואו" לספוטיפיי. על פי התקשורת הספרדית, רוורטר ניסה לדחוף על סגירת חוזה גבוה יותר על הזכויות לשמו של האצטדיון, וטען כי זה יקרה אם הזכויות לשמו יימכרו לחברה אחרת, ושזו טעות כלכלית למכור את שם האצטדיון ואת החסות לתלבושת לאותה חברה.
 
מה שעוד גרם לו להאיץ את פיטוריו ככל הנראה, היה מה שקרה בסוף השבוע האחרון כאשר רוורטר סגר עסקה בשביל פרויקט "אספאי בארסה" של ברצלונה במיאמי, ומי שנשאר בקטלוניה ניצל את זה וסגר סופית את ההסכם עם הספונסרית החדשה ספוטיפיי.
המועדון הביע בפומבי את הכרת התודה שלו לרוורטר על "מחויבותו ועבודתו הטובה כראש מנהל ברצלונה" מאז מונה ב-1 ביולי בשנה שעברה. בתקופתו עם אימפריית הכדורגל, רוורטר עזר להוביל את פרויקט התוכנית האסטרטגית 2021-2026 שסידרה ענייני חובות בגובה של יותר מ-1.5 מיליארד דולר, ואת פרויקט "אספאי בארסה" (השטח של בארסה), בו ישופץ בין היתר ה'קאמפ נואו' ויהפוך גם למרכז אימוני ספורט ותרבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה