עסקי ספורט

רומן אברמוביץ' בצעד דרמטי בעקבות המלחמה באוקראינה

באנגליה דווח כי בעלי צ'לסי, רומן אברמוביץ' חושש מסנקציות בממלכה בעקבות המצב הבעייתי ומוכר את רכושו בחופזה, בכלל זה נכסים בשווי 200 מיליון ליש"ט
מערכת ice |  1
רומן אברמוביץ (צילום HUSTLE HUB, יוטיוב)
האם המלחמה העקובה מדם בין רוסיה לאוקראינה מסמנת את סוף דרכו של רומן אברמוביץ' באנגליה? על פי דיווח בממלכה, בעליה של קבוצת צ'לסי מנסה למכור את נכסיו באנגליה, בכלל זה הווילה והדירה שלו בלונדון, בשווי מוערך של כ-200 מיליון ליש"ט. המהלך של אברמוביץ' נובע ככל הנראה מחשש שהרשויות יפעילו נגדו סנקציות כולל הקפאת הנכסים שברשותו.
קשריו הענפים של אברמוביץ' עם ולדימיר פוטין עומדים לו לרועץ, כאשר מופעלים עליו לחצים כבדים לצאת מהמדינה. בנוסף לדירה ולווילה, לאיש העסקים הרוסי גם פנטהאוז בשווי של כ-22 מיליון ליש"ט, כשעל פי הערכות גם ממנו ינסה להיפטר בקרוב. הונו הכולל מוערך בכ-12 מיליארד דולר.
 
לצד הניסיונות למכור את הנדל"ן, כלל לא ברור האם אברמוביץ' ירצה להמשיך ולשמש כבעלים של צ'לסי, אלופת אירופה למי ששכח. כזכור, פורסם כי המילארדר השווייצרי, הנסיורג וייס, קיבל מאברמוביץ' הצעה לרכוש את המועדון. וייס טען כי האוליגרך הרוסי נקב בסכום גבוה מדי לטעמו, המוערך בכ-3 מיליארד יורו.
 
"אברמוביץ' הוא אחד היועצים והחברים הקרובים ביותר של פוטין. כמו שאר האוליגרכים, הוא נבהל”, אמר וייס. "הוא מנסה למכור את כל רכושו באנגליה ורוצה להיפטר מצ'לסי במהירות. שלושה אנשים נוספים ואני קיבלנו ביום שלישי הצעה לקנות את צ'לסי. אברמוביץ' מבקש יותר מדי כרגע. המועדון חייב לו שני מיליארד פאונד, אבל לצ'לסי אין כסף, מה שאומר שמי שירכוש את המועדון יצטרך לשלם את החוב לאברמוביץ'".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בליונר עם כזה הון וחיים בהשרדות זה העונש הכי גדול.לא?
    חחחיובה 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וא לא נהנהמהחיים צמרות המיליונים צריך למכור ולברוח זה בדיוק מה שאדם עם כסף לא אמור לעשות כסף אמור לתת שקע נפשי והנה זה בדיוק ההיפך.
    סגור