עסקי ספורט

מחיר המלחמה עם אוקראינה? דיווח: רומן אברמוביץ' הורעל

על פי ה"וול סטריט ג'ורנל" האמריקאי, המיליארד הרוסי-ישראלי והבעלים של צ'לסי, שעדיין מנסה לחמוק מהסנקציות שמוטלות על ידי אנשים עסקים רוסים בבריטניה, הורעל יחד עם צוות משא ומתן מאוקראינה בפגישה שנערכה בקייב בה נכח לפני כחודש. לא נשקפה סכנה לחייו
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ' (צילום רישיון חופשי ויקיפדיה)
המיליארדר הרוסי-ישראלי, רומן אברמוביץ', הורעל יחד עם מנהלי משא ומתן אוקראינים, כך על פי דיווח שמתפרסם היום (שני) בארצות הברית.
ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי שותפו הקרוב של ולדימיר פוטין והבעלים של מועדון הפאר צ'לסי, עליו הופעלו סנקציות על ידי ממשלת בריטניה, סבל מסימפטומים לאחר חשד להרעלה בפגישה בה נכח בקייב בתחילת החודש.
 
על פי הדיווח, אברמוביץ', ולפחות שני בכירים אוקראינים, פיתחו עור מתקלף על פניהם וידיהם, עיניים אדומות ודמעה מתמדת וכואבת. הדיווח ציטט אנשים ש"מכירים את העניין מקרוב" והוסיף כי נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, שנפגש עם אברמוביץ', לא הושפע מכך. עם זאת, לא נשקפת סכנה לחייו של אברמוביץ' ושאר הנפגעים. 
דיווחים נרחבים העלו בעבר כי כוחות רוסים מנסים להתנקש בחייו של זלנסקי, אך לא ברור מי היה יעד ההרעלה לכאורה. רוסיה כבר הואשמה בעבר בשורה של הרעלות ברחבי העולם, כולל תקרית נוביצ'וק בסולסברי, מבקר פוטין אלכסנדר ליטוויננקו ואיש האופוזיציה אלכסיי נבלני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה