עסקי ספורט

כוכב העתיד של הכדורגל האנגלי יצא מהארון: "תמיד ידעתי"

ג'ייק דניאלס בן ה-17, אשר מככב בקבוצת הנוער של בלאקפול מהצ'מפיונשיפ ואף ערך העונה הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת, חשף את נטיותיו המיניות והפך לכדורגל המקצועני הפעיל השני בלבד בהיסטוריה לעשות את הצעד האמיץ: "רוצה להיות מודל לחיקוי"
מערכת ice |  1
דגל הגאווה, כדורגל (צילום pixabay)
עולם הספורט, והכדורגל בייחוד, אופיין במשך שנים כענף של גברים סטרייטים, כאשר הקידמה, המודעות וההכלה לנטיות מיניות שונות הצליחה בסופו של דבר לחלחל גם לענף המזוהה כ'גברי' במיוחד, וכעת, שחקן כדורגל נוסף שובר את החומה, יוצא מהארון ומצהיר כי הוא הומוסקסואל.
 
שחקן הכדורגל המדובר הוא הכישרון האנגלי הצעיר בן ה-17, ג'ייק דניאלס, אשר משחק בבלאקפול מליגת המשנה האנגלית, הצ'מפיונשיפ, חשף בטור מיוחד לאתר הרשמי של בלאקפול כי הוא הומוסקסואל ולמעשה, אחרי ג'וש קבאלו מאדלייד האוסטרלית, הפך לכדורגלן המקצועני הפעיל השני אי פעם שיוצא מהארון בפומבי. בנוסף, גם מאט מורטון מטטפורד טאון האנגלית החובבנית ואביב ג'אן, שחקן בית"ר גדרה מליגה ג', שיצא מהארון לפני כחצי שנה בראיון בלעדי לליאור ליבוביץ' אמיר באתר ONE, הצהירו באופן פומבי על נטייתם המינית. 
 
בהצהרתו באתר הרשמי של בלאקפול הודיע דניאלס כך: "העונה הזאת הייתה נפלאה עבורי על המגרש ומחוצה לו, ערכתי הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת, הבקעתי 30 שערים בקבוצת הנוער, חתמתי על החוזה המקצועני הראשון שלי וביחד עם חבריי לקבוצה רשמנו הצלחה מסחררת בגביע האנגלי לנוער וזכינו בגביע הנוער של מחוז לנקשר. אבל מחוץ למגרש הסתרתי את האני האמיתי שלי, ידעתי כל חיי שאני הומוסקסואל ועכשיו אני מרגיש שאני מוכן לצאת מהארון ולהיות עצמי באמת".
 
"אני צועד אל הלא נודע כאחד השחקנים הראשונים באנגליה שחושפים את זהותם המינית, אבל קיבלתי השראה מג'וש קבאלו, מאט מורטון וספורטאים נוספים מענפים אחרים כמו טום דיילי ובזכותם אגרתי את האומץ והנחישות להוביל שינוי. עד כה קיבלתי את התמיכה והעצות הטובות ביותר מהמשפחה שלי, מבלאקפול, מהסוכן שלי ומקהילת הלהט"ב בדגש על עמותת סטונוול, כולם תמכו בי בצורה מדהימה ופעלו על מנת לסייע לי תוך שהם שמים את האינטרסים שלי וטובתי האישית בראש. אני גם מוצא תמיכה אדירה בקרב חבריי לקבוצה בבלאקפול, הם אימצו את החדשות לגביי וקיבלתו אותן בהבנה ואהבה גדולה ותמכו בהחלטה שלי להתוודות ולספר על כך באופן פומבי".  
 
"שנאתי את השקר שחייתי בו כל חיי ואת התחושה שאני צריך להתאים את עצמי כדי להשתלב, אני רוצה להיות דוגמה ומודל לחיקוי בצעד הזה. יש אנשים שאולי לא ירגישו בנוח לחשוף את זהותם המינית, אבל אני רק רוצה להגיד להם שהם לא צריכים לשנות את מי שהם או את מה שהם ועליהם פשוט להיות עצמם. תהיו עצמכם ותהיו מאושרים, זה מה שהכי חשוב".  
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברצינות את מי זה מעניין? אז יצא. (ל"ת)
    חיים 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור