עסקי ספורט

ריאל מדריד מצרפת שחקן חיזוק חדש בסכום עתק

הקבוצה שתשחק בשבת בגמר ליגת האלופות סיכמה על שיתוף פעולה ארוך טווח עם קרן ההשקעות Sixth Street וחברת Legends, המתמחה בניהול אצטדיונים ואירועי ספורט. ומה צפי ההכנסות?
מערכת ice | 
ריאל מנצחת בפעם העשירית (Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
ריאל מדריד נמצאת בצומת מרכזי רגע לפני תום העונה, כשאחרי האכזבה מאי הגעתו של קיליאן אמבפה, שהאריך חוזה בפ.ס.ז', תנעל בשבת את העונה במשחק גמר ליגת האלופות מול ליברפול.
בינתיים, בקבוצה מעוניינים להפוך את הסנטיאגו ברנבאו המשופץ לאצטדיון הטוב והייחודי בתבל, ולשם כך נסגר לאחרונה שיתוף פעולה מסקרן עם קרן ההשקעות Sixth Street ו-Legends, שהינה חברה המתמחה בניהול אצטדיונים וחוויות פרמיום. צפי ההכנסות למועדון משיתוף הפעולה הכפול מוערך בסכום עתק של 360 מיליון יורו.
 
מצדה של ריאל, שאישרה את ההסכם ולמעשה נתנה לו תוקף, המטרה היא כאמור להפוך את האצטדיון לייחודי בעולם, כאשר מדובר בהסכם חריג בכל קנה מידה, עם תוקף ל-20 שנה. נסו לדמיין את היקף אירועי הספורט האפשריים בתקופת הזמן הזו.
 
השיפוץ רחב ההיקף בברנבאו צפוי להסתיים בחודש דצמבר השנה. מדהים לחשוב שהעבודות לשדרוג האצטדיון החלו בשנת 2019, וכשלוש שנים לאחר מכן מועדון הפאר כבר מתחיל לקצור את הפירות. יצוין כי בעתיד האצטדיון יוכל לארח גם משחקי כדורסל, טניס ופוטבול אמריקאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה