עסקי ספורט

בעקבות הבוז הצורם: האם מונס דאבור יפרוש מנבחרת ישראל?

חלוץ נבחרת ישראל עלה בהרכב ב-2:2 מול איסלנד ושוב ספג בוז צורם מאלפים בקהל בסמי עופר, בעקבותיו מופעל עליו לחץ כבד מצד קרוביו לפרוש מהמדים הלאומיים. וגם: המתיחות מול מחליפו
מערכת ice | 
מונס דאבור (צילום אינסטגרם)
עושה רושם כי הקרע בין מונס דאבור לנבחרת ישראל הולך ונהיה בלתי ניתן לאיחוי. אמש (חמישי) במהלך המשחק של הנבחרת מול איסלנד במסגרת המחזור הראשון של ליגת האומות, החלוץ שוב זכה לקריאות בוז צורמות מאלפי הצופים שנכחו באצטדיון סמי עופר, כשכעת, לא מן הנמנע שהגיעו מים עד נפש מבחינתו. 
ב-ONE מפרסמים הבוקר (שישי) כי חלוצה של הופנהיים מאוכזב מאוד מיחס הקהל כלפיו וקריאות הבוז הצורמות שמושמעות כנגדו פעם אחר פעם, כאשר בנוסף לכך, מופעל עליו לחץ גדול מצד קרוביו לפרוש מידית מנבחרת ישראל, במדיה כבש 15 שערים ב-37 הופעות בכל המסגרות. 
הקהל הישראלי מסרב לשכוח לדאבור את הדברים שהשמיע במהלך מבצע "שומר החומות" לפני כשנה בדיוק. אז, בפוסט שפרסם החלוץ, כתב "אלוהים ישלם לבני העוולה", בעקבות האלימות לטענתו של כוחות ביטחון ישראלים כנגד מתפללים במסגד אל אקצה. 
לא ברור עדיין מה יחליט דאבור לעשות, כשדיווחים נוספים מדברים על כך כי ישנה מתיחות בינו לבין חלוץ אחר בנבחרת, שון וייסמן, שעלה במקומו כמחליף ואף כבש את שער השוויון שנתן לישראל 2:2 ונקודה במשחק הפתיחה של הקמפיין מול איסלנד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה