עסקי ספורט

חוגג: "אל תתנו לבית"ר לסבול בגלל חקירה לגבי"

משה חוגג יצא במסיבת עיתונאים הערב כנגד מספר "מכשולים" שלטענתו אשמים בנפילת קבוצת בית"ר, ולבסוף קרא בתחינה לעזרה
מערכת ice | 
משה חוגג, בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בית"ר ירושלים עמוק בצרות. ברק אברמוב שהיה אמור לרכוש את הקבוצה, נסוג היום מן הרכישה. משה חוגג, הבעלים הנוכחיים של הקבוצה קבור עד צוואר בחובות ענק ופרשות פליליות ולא מוצא בעצמו דרך מוצא. על פרישת אברמוב אמר "בית"ר תשחק בליגה א'"
על רקע כל זה, יוצא היום חוגג במסיבת עיתונאים שגם היא, מציגה תמונת מצב ותחזיות קודרות, מה שלא מנע ממנו להאשים במצב את כל העולם מסביבו. ראשית האשים את הקהל בגזענות "הפיצוץ הראשון שלי עם הקהל היה כשרכשתי את עלי מוחמד הנהדר כשחלק מהקהל התנהג בצורה בעייתית כלפי השחקן ונוצר פער ביני לבין הקהל".
 
חוגג המשיך להאשים את הקהל ופעולותיו גם באי המכירה של הקבוצה ואמר "בית"ר קבוצה מסודרת גם היום. יש לה דו"ח כספי מסודר מעולם שום עסקה לא נפלה בגלל מספרים. מזמן ויתרתי על כל תמורה שהיתה יכולה להיות כלפי. בינואר היה רוכש שאמר שאשתו לא מוכנה שיקנה את בית"ר בגלל ההפגנות מול הבית. שלא יגיעו גם אליו. הסברתי לה שזה לא יקרה. יום אחרי זרקו רימון על שכנה שלי, שגרירת קרואטיה".
עוד הוסיף  "אף אדם הגיוני לא ייכנס לדבר הזה עם ההתנהגות המסוכנת הזו, ואני לא מדבר על איומים כולל ברצח היום בבוקר. כשהייתי ספונסר שמתי מאית ממה שהשקעתי כבעלים והייתי מלך. לא רק אני כל אחד אחר בכדורגל הישראלי".
 
לאחר מכן תקף את המשטרה "המשטרה זה מצב אבסורדי. הם מחלטים כספים ומסכנים את בית"ר אני מוותר על זה וגם שותפיי בסינגולרטים אבל הם לא מוכנים. כל תמורה שתינתן תלך למשטרה. זו שערורייה. מה בית"ר של המשטרה? אני רוצה שקט לי ולמשפחתי. הם מתעקשים שברק ישלם להם עכשיו 5 מיליון ובעונה הבאה 5 מיליון הם לא מוכנים. גם לא ל-4 עכשיו ו-6 בעונה הבאה".
לבסוף האשים את עיריית ירושלים ש"משפצת את טדי בעשרות מיליוני שקלים ואי אפשר לעזור לבית"ר". עוד הוסיף חוגג "עד המעצר שלי לבית"ר לא היו חובות ולא נעליים. הכל שולם כמו שעון שוויצרי"
לבסוף הוסיף חוגג קריאה נואשת להצלת הקבוצה "אל תתנו לבית"ר לסבול בגלל חקירה לגביי ולגבי עסקיי אל תפגעו באוהדים חפים מפשע. אני מבקש מברק אין פה שום מהלך עסקי רק מהלך של אהבה למשחק ולבית"ר". חוגג מקווה שעיריית ירושלים תנסה לסייע וביקש מהאוהדים לקנות מינויים.
ימים יגידו מה יקרה לקבוצה שהייתה פעם מהקבוצות החשובות בליגת העל וכעת מתרסקת ללא אור בקצה המנהרה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה