עסקי ספורט

צפו: ילד פורץ למשחק כדורגל ומרגש את הצופים ההמומים

אחרי שדפנסה הארגנטינאית הפסידה בדקה ה-92 לבוקה ג'וניורס, שוערה היה שבור וישב על הדשא. לפתע, ילד בן 12 פרץ למגרש וחיבק את השוער. השניים ירדו יד ביד מכר הדשא בתמונות שריגשו את עולם הכדורגל: "אמרתי לו לא לבכות". מפו בתיעוד המקסים
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
בדרך כלל כשאוהדים פורצים לשדה מגרש הכדורגל הם זוכים למרדף של אנשי האבטחה, נעצרים והמקרים רבים (תלוי גם בחוקי המדינה) הם נכנסים למעצר. אבל את הסיפור הבא - ספק אם יצא לכם לשמוע משהו דומה לו בחייכם.
סיום המשחק בין בוקה ג'וניורס לדפנסה אי חוסטיסיה אמש (שני) בארגנטינה היה דרמטי ושובר לב עבור דפנסה, ובמיוחד עבור שוערה. הקבוצה הקטנה החזיקה מעמד 92 דקות מול בוקה, אך "על הבאזר" ספגה שער דרמטי וירדה מנוצחת מההפסד.
 
השוער של הקבוצה, אסקייל אונסיין, ירד על ברכיו עם שריקת הסיום והיה שבור לחלוטין. ואז הגיע אחד הרגעים המרגשים שראינו השנה שמזכיר לנו כמה מדהים זה משחק הכדורגל. ילד בן 12 פרץ למגרש, רץ לעבר השוער המתוסכל ופשוט חיבק אותו. גם צוותי האבטחה ידעו שהפעם הם ממש לא צריכים להתערב ולהפריע לרגע המדהים הזה, כשהשניים קמים ויוצאים מהמגרש יד ביד החוצה.
 
הסיפור הוא אף יותר מרגש ממה שנדמה. מדובר בילד כאמור בן 12 בשם  טיסיאנו קאריסו, שמעריץ את אותו שוער. בראיון איתו הוא חשף מה אמר לו: "אתה תמיד מציל אותנו. אמרתי לו לא לבכות, כי אנחנו הולכים לנצח במשחק הבא".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה