עסקי ספורט

מפחיד: שופט עצר משחק לאחר שהותקף ע"י אחד השחקנים

מקרה אלימות נוסף נרשם אמש בכדורגל הישראלי במסגרתו שופט בליגה ג' נאלץ לעצור את המשחק לאחר שאחד השחקנים איים אליו ואף פגע בו פיזית
מערכת ice | 
מגרש כדורגל (צילום גיא יחיאלי)
השבוע האחרון הציג מעין שיא בתקריות אלימות בעולם הספורט ובפרט בתחום הכדורגל. התקרית הטרייה ביותר התרחשה אמש (שישי) במגרש כדורגל בלוד, במהלך משחק בליגה ג' בין קבוצת צעירי לוד ובין קבוצת הפועל אבו גוש מבשרת ציון. 
השופט במשחק היה גל דסקל והוא זה שנאלץ להפסיק את המשחק לאחר המחצית הראשונה בעקבות הצורך להתפנות לבית החולים. המקרה החל 15 דקות בלבד לתוך המשחק, כאשר שחקן מצעירי לוד, סמיר אלעוברה, התעמר בדסקל וטען שהוא גזען כלפי קבוצתו, המורכבת ברובה משחקנים מהמגזר הערבי. בעקבות האמירה הזו דסקל הוציא לשחקן כרטיס צהוב, אך זה לא עצר כאן. 
 
בסוף המחצית, שהייתה לטובת הקבוצה ממבשרת ציון, איים השחקן על דסקל ואמר כי יטיח לו נעל בפנים. על כך דסקל הוציא כרטיס אדום. בעקבות הכרטיס האדום השחקן עקב אחרי השופט עד לחדרי ההלבשה ואף איים עליו ברצח. לפי דברי דסקל אמר: "אני ארצח אותך היום, אתה לא תצא מלוד". 
המקרה הסלים אף יותר ובמהרה והשחקן החל לרדוף אחרי השופט והטיח בו תיק אשר בתוכו היה פריט קשיח כלשהו, להערכת השופט מעין קסדה, שפצעה אותו בראשו בחוזקה רבה. השופטים במשחק והקווניות נעלו עצמם בתוך חדר ההלבשה של צוות השיפוט, בעוד השחקן ניסה בכוח לפרוץ את הדלת והחלונות. 
בזמן שהשופטים נמצאו בחדר ההלבשה הם הזמינו ניידת על מנת שתסייע להם. זו סייעה להם להגיע למטרה להגשת תלונה, יחד עם זאת דסקל חש ברע בתחנה ופינה את עצמו לבית החולים לבדיקה בהולה. המשטרה עצרה את השחקן, אשר מתברר כי לו רקע מוקדם ונרחב באלימות במגרשי כדורגל. 
יתרה מכך, אחת מעוזרותיו של דסקל צפויה להגיש תלונה במשטרה היות ולטענתה נהג רכב עצר לידה בעודה בדרכה הביתה מן המשחק ואמר לה: "באתי רק כדי לראות את התחת שלך". יחד עם זאת לא ידוע אם האדם ברכב מקושר לשחקן שפגע בדסקל. 
כזכור, בסוף השבוע שעבר דווח על אלימות קשה בארץ כאשר אוהדי מכבי חיפה תקפו אוהדי מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר. שעות ספורות לאחר מכן דווח היקף האסון במגרש כדורגל באינדונזיה, בו נהרגו קרוב ל-200 אוהדים לאחר מקרה אלימות בין אוהדים והמשטרה המקומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה